Haren knippen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sijke, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sijke

    Sijke Bekend lid

    Hallo,

    Even een vraag, wanneer beginnen jullie met haren knippen?
    Mijn zoontje is nu 16 wkn en zijn kapsel is ongeveer als volgt;
    - bovenop hele lange haren (krulachtig),
    - achterop een hele grote kale plek,
    - in zijn nek een matje van ook vrij lange haren.

    Ik vraag me dus af of ik het beter een beetje bij zou kunnen knippen achter en bovenop, of nog maar even zo laten.
     
  2. Tamaraliza

    Tamaraliza Niet meer actief

    Ja, als het er echt niet leuk meer uitziet, zou ik het wel (laten) knippen. Maar ik heb er nog geen ervaring mee, want Liza heeft nog niet eens 1 cm. lang haar :p
     
  3. fafje

    fafje Niet meer actief

    rond 5 mnd tondeuse erover heen gegaan
    hij had ook veeel haar vooral bovenop en ook een kale plek...vond het ehct geen porem!

    Nu na 1,5 mnd is het alweer byna 2 cm!!! en heeeel dik stug haar
     
  4. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Wij zijn vorige maand voor het eerst met ons zoontje naar de kapper gegaan. Hij had vooraan een enorm lang stuk haar dat in zijn ogen hing en opzij en achteraan was het kort. Zag er wel grappig uit! :D
    Ik durfde het zelf niet knippen dus zijn we wel naar de kapper gegaan en nu ziet het er stoer uit en groeit het mooi gelijkmatig. Zijn haar niet er nu mooier en voller uit.
    Zal eens een voor en na plaatsen:
     
  5. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

  6. Tamaraliza

    Tamaraliza Niet meer actief

    Ziet er zeker een stuk stoerder uit Elke, lijkt wel een heel ander kind :)
     
  7. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    leuk zo! zo heeft onze kleine het nu, zonder knippen! echt zo'n kuifje hihi!
     
  8. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36