Hoi hoi, Ik ben opzoek naar Bledina kindermeel. Helaas wordt dit uit de handel gehaald, maar het is tot nu toe het enigste waar mijn dochtertje heel goed op reageert. Heeft iemand een idee waar ik dit kan weghalen nog? Of misschien een andere optie? We zijn van opvolgmelk afgestapt en geven haar nu dus dat kindermeel met melk en water. Dit gaat erg goed. Rijstebloem heb ik ook al geprobeerd, maar daar gaat ze heel erg van spugen. Net nu je iets gevonden hebt wat goed is, gaat het eruit....:x Iemand een tip waar ik het nog vandaan kan halen of iets wat er heel erg op lijkt?
een tijd terug, verkocht Action het... of nee.... dat was Molenaars Kindermeel.. Ik weet niet of dat hetzelfde is? Maar oke, dat soort winkels heeft nog weleens de 'restjes'...
Ja Bledina kindermeel is het vroegere Molenaars kindermeel. Helaas gaat het echt helemaal uit de handel =( En de action hier heeft eigenlijk nooit van zulke restjes helaas. Ik hoop dat er een goed alternatief op is, want vind het erg zielig als mn dochtertje zoveel moet spugen van die andere voeding.
Is dit een idee?! Bambix Groei ontbijt fijne granen 6 mnd Fijne vezels, blij buikje. Vezels zijn belangrijk voor een goede darmwerking en een verzadigd gevoel. Bambix zit boordevol vezels en groeit met je kindje mee. De graansoorten en grofheid van de vezels in Bambix pap zijn precies afgestemd op de leeftijd en ontwikkeling van je kindje en stimuleren een goede darmwerking. Zo zitten er hele fijne vezels in Bambix Fijne granen Groei ontbijt vanaf 6 maanden. Daarmee helpt Bambix de overstap van opvolgmelk naar vaste voeding maken.
hier was het te koop bij jumbo. Het is hele fijne rijstebloem of eigenlijk rijstemeel, je zou eens bij een natuurwinkel kunnen vragen of ze iets vergelijkbaars hebben. heb even gezocht: Biobim is vergelijkbaar Biobim glutenvrije pap rijstemeel. Organic rijstepap, gezonde bijvoeding baby
Dank jullie voor de reacties en tips. Ik zal er als ik weer in de stad ben gelijk even naar kijken. Heel erg bedankt