Ik heb er 7 stuks 4 drifrax (2 daarvan zijn borstvoeding flessen,miskoop gebruik het voor het schudden van zijn papjes haha) 3 kleine ineiminie flesjes die hij vasthouden kan
eehmm een stuk of 30? hoeveel we daarvan ook daadwerkelijk gebruiken: 5 heb moelijke kindjes, die niet alle flessen accepteren. heeft ons veel gekost voordat we flessen hadden gevonden die ze wel willen..
Ik heb eigenlijk maar 1 fles die ik daadwerkelijk gebruik. Verder heb ik een stuk of 8 van die gekregen advent flesjes maar die liggen nog steeds ergens in de kast.
wow... waarom hebben jullie zoveel flessen??? Wij hebben per kind 1 fles waar ze nu hun melk uit drinken en per kind nog 1 kleine fles (die ze eerst hadden voor melk) die nu gebruikt wordt voor water/thee.
5 flessen: - 2 difrax die nu te klein zijn, en waar ik gillend gek van werd. - 1 Nuby voor reserve, eerst wel veel gebruikt, maar vind Dr brown fijner - 2 Dr Brown die ik dagelijks gebruik
3 avent flessen, 1 voor diksap enzo(speen #1tje). en 2 grote flessen: 1 met een 1-2-3 speen en de andere met speen #2tje
ik heb er maar 1. Die ze gebruikt. Ok, heb ook een kleintje van toen ze net geboren was. En een tuitbeker, maar dat telt niet natuurlijk. Sommigen hebben er echt veel zeg (maar kan natuurlijk ook dat je er zoveel hebt gekocht om uit te zoeken welke het beste werkt)
3 grote gewone die dagelijks worden gebruikt 3 kleintjes die ik nog heb van de eerste weken 1 dr brown die 1 keer is gebruikt, maar vind het zon mega onding en beeb drinkt er slecht uit, die staat dus te verstoffen in de kast
2 grote Avent 1 kleine Avent 2 Tommee Tippee L 1 Tommee Tippe S 4 Fisher Price (2 kleine en 2 grote) 3 Difraxflessen. Ik gebruik ze bijna allemaal, lekker makkelijk, na gebruik gewoon gelijk de afwasmachine in.
8 avent flessen in gebruik Elke fles wordt na gebruik gesteriliseerd. Wel makkelijk om er dan wat meer te hebben. Flesjes gaan per 6 in sterilisator
Heb er zes. 2 van de kolf. Gebruik ik niet meer. 2 difax die gebruik ik dagelijk.s Worden wel te klein met 200 er in proppen toch over naar een maat groter. 1 naamloos fles je gekregen. 1 van de kruitvat die ze echt niet wil de speen dan.
1 grote fles 1 kleine fles die hij zelf kan vast houden 3 flessen in de kast (dit zijn driehoekige flessen, dezen gaan uit de winkel dus direct maar gekocht)
Hetzelfde als Dees85, 2 grote en 2 kleine van avent. Had toen zo'n starterspakket gekocht, en ze bevallen prima.
2 avent 3 difrax 2 hema flessen 3 van de zeeman ik gebruik eigenlijk alleen die van de hema en van de zeeman..
5, waarvan 3 dezelfde... en ze drinkt natuurlijk alleen uit de fles op het KDV of op papadag, en dan ga ik meestal voor 1 voeding nog op en neer om de borst te geven. Wij hebben er zoveel omdat het erg zoeken was naar een fles die ze snapte/accepteerde/wilde. Dat is uiteindelijk de Nuby geworden, die zat gewoon in een zwangerdoos dus de andere (difrax, tommy tippie) hadden we net zo goed kunnen laten.
Wij hebben heel wat flesjes in huis, maar dat komt omdat ik die een hoop ingeslagen heb (van die kleine goedkope eigen merk flesjes) toen ik voor Malou en Ruben kolfde en het in die flesjes in de vriezer zette. Maar nu liggen ze in een plastic zak, eigenlijk te wachten tot we ze weggooien . In gebruik hebben wij nu 3 flessen (van Difrax). 1 voor Benthe, 1 voor Malou, 1 voor Ruben. Malou en Ruben drinken nog 2x per dag uit de fles en Benthe drinkt 1x per dag uit de fles. Voor ons is 1 fles per kindje meer dan genoeg ! Hoewel we er in de begin tijd dat we niet meer alleen live borstvoeding gaven aan de oudste twee wel 2 per kindje in gebruik, maar dat hebben we al snel afgeschaft . Liefs, Hanneke.
hier heb ik 2 flessen. eentje wordt nu gebruikt, de ander was als ze een nieuwe moest hebben. de ouden al weggegooid.