5% normale zwemmers, iemand ervaring?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ster79, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Emma Het gaat uiteindelijk inderdaad om aantal en beweeglijkheid. Maar zaadcellen met een dubbele kop of ontbrekende staart worden niet meegeteld, omdat je er niks mee kunt. Ze bewegen niet goed en ze kunnen geen bevruchting tot stand brengen. Als je veel slecht opgebouwde zaadcellen hebt, hou je automatisch een lager aantal goed beweeglijke over. Dus in dat opzicht is de opbouw en vorm wel belangrijk. Bij een zaadonderzoek wordt zoiets allemaal nagekeken en geteld en daar wordt de uitslag op gebaseerd.

2. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    Wat valt er nog een hoop te leren! Zoals volgens mij Klingel eerder al zei: ingewikkelde materie! Maar wat jij zegt Jippie daar zit wat in. Dat maakt de opmerking van de gynacoloog van Emma ook kloppend. Interessant allemaal!

Anyway, die getallen van jouw vriend lijken wel erg op die van mij Georgie! En daar was de gyn dus tevreden over? Dat zou fijn zijn! Wel enorm balen dat het bij jullie niet lukt ondanks de (niet on)gunstige cijfers!

Succes allemaal met alle onderzoeken en al het cijferwerk! En vooral iedereen heel veel geduld gewenst, want dat is hard nodig heb ik wel door zo ondertussen!

Liefs!

Deel Deze Pagina