Ik zit nu op 15 DPO met meestal een LF van 13 dagen. Op 12 DPO was de test van de Action nog negatief, een lijntje ver buiten afleestijd en erg vaag. Dit heb ik al 2 rondes, dus dacht er niet veel van. Van 12 tot 14 DPO slijm met wat rood/roze erin en vandaag helemaal niets meer. Gistermiddag bleef het al weg, dus een actiontestje gedaan die na een minuut of 5 een roze streepje gaf en dat streepje staat er nu ook nog steeds. Vanmiddag een KV gedaan met onderstaand resultaat. Er is dus zeker wat aan de gang. Maar mijn temperatuur (zie handtekening) is redelijk laag, ook veel lager dan bij mijn zoontje. Nu heb ik al wat ervaring met vroege miskramen, maar dit testje is best duidelijk. Ik geef nog BV en ga er dus wel eens uit 's nachts. Zou dat mijn temperatuur zo beïnvloeden? Of zou het eitje lang onderweg geweest zijn en pas net ingenesteld zijn? Die hoge temperatuur op mijn kaartje had ik omdat ik ziek was. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb geen ervaring met temperaturen maar zou eerder een test geloven dan een temp kaartje. En de test ziet er zeer hoopvol uit. Succes en ik duim voor een mooie baby over 9md
Bij mij bleef m'n temp wel hoog maar schommelde vooral veel, ik zou gewoon op je test vertrouwen, ik ben na m'n NOD ook gestopt met tempen zodat er geen onzekerheid zou komen en ben morgen alweer 30 weken En ja als je bv. geeft kan dat beïnvloeden je moet minimaal een aantal uur slaap hebben gehad voordat je temp betrouwbaar is
Gefeliciteerd, ik zou maar stoppen met tempen. Mijn temperatuur was ook niet heel erg hoog voor de test alleen 1 uitschieter van 36,94. Door tempen geeft volgens mij alleen stress en is niet meer noodzakelijk omdat je nu een positieve test in handen hebt.
Wat leuk om elkaar weer eens op het forum tegen te komen . Mooie streep! Van je temp weet ik niet, maar die streep geloof ik zeker!
Zeker! Helaas vanmorgen bloed, en niet zo'n beetje ook. Weer mis gegaan met de innesteling, het bekende liedje. Temp wel omhoog en nog een posi testje, maar dit komt me al te bekend voor helaas.
Heel pril nog, maar idd ! Hopelijk voor jou ook gauw!!! En ik duim nog even door dat het nu toch nog goed zit.