Streepje, maar temperatuur niet erg hoog

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mykelti, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik zit nu op 15 DPO met meestal een LF van 13 dagen. Op 12 DPO was de test van de Action nog negatief, een lijntje ver buiten afleestijd en erg vaag. Dit heb ik al 2 rondes, dus dacht er niet veel van.

Van 12 tot 14 DPO slijm met wat rood/roze erin en vandaag helemaal niets meer.

Gistermiddag bleef het al weg, dus een actiontestje gedaan die na een minuut of 5 een roze streepje gaf en dat streepje staat er nu ook nog steeds. Vanmiddag een KV gedaan met onderstaand resultaat. Er is dus zeker wat aan de gang.

Maar mijn temperatuur (zie handtekening) is redelijk laag, ook veel lager dan bij mijn zoontje. Nu heb ik al wat ervaring met vroege miskramen, maar dit testje is best duidelijk. Ik geef nog BV en ga er dus wel eens uit 's nachts. Zou dat mijn temperatuur zo beïnvloeden? Of zou het eitje lang onderweg geweest zijn en pas net ingenesteld zijn?
    Die hoge temperatuur op mijn kaartje had ik omdat ik ziek was.

Iemand hier ervaring mee?

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met temperaturen maar zou eerder een test geloven dan een temp kaartje. En de test ziet er zeer hoopvol uit. Succes en ik duim voor een mooie baby over 9md

3. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Dat zijn 2 strepen hoor, gefeliciteerd!!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik weet vrij weinig van tempen, maar een streep is een streep, lijkt me.. Ik duim op een plakker!

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Bij mij bleef m'n temp wel hoog maar schommelde vooral veel, ik zou gewoon op je test vertrouwen, ik ben na m'n NOD ook gestopt met tempen zodat er geen onzekerheid zou komen en ben morgen alweer 30 weken

En ja als je bv. geeft kan dat beïnvloeden je moet minimaal een aantal uur slaap hebben gehad voordat je temp betrouwbaar is

6. IsaB

IsaB Niet meer actief

Gefeliciteerd !

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!

8. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Gefeliciteerd, ik zou maar stoppen met tempen. Mijn temperatuur was ook niet heel erg hoog voor de test alleen 1 uitschieter van 36,94. Door tempen geeft volgens mij alleen stress en is niet meer noodzakelijk omdat je nu een positieve test in handen hebt.

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Mijn temp sloeg nergens op; hoog, laag, laag, hoog, midden etc. Toch zwanger :)
    Geloof de test maar.

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zwanger hoor :)

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik kan je verder helaas niet helpen maar deze test is echt wel positief.
    Gefeliciteerd!

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat leuk om elkaar weer eens op het forum tegen te komen :D.
    Mooie streep! Van je temp weet ik niet, maar die streep geloof ik zeker!

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zeker!

Helaas vanmorgen bloed, en niet zo'n beetje ook. Weer mis gegaan met de innesteling, het bekende liedje. Temp wel omhoog en nog een posi testje, maar dit komt me al te bekend voor helaas. :(

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ah nee Mykelti :(. Ik duim nog even door, maar dit klinkt niet goed nee.

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik mag jou feliciteren zie ik! :)

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heel pril nog, maar idd :)!

Hopelijk voor jou ook gauw!!! En ik duim nog even door dat het nu toch nog goed zit.

Deel Deze Pagina