Net zwanger

Discussion in 'Eerste symptomen' started by lotte41, Dec 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lotte41

lotte41 Lid

Jun 23, 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb aanstaande dinsdag mijn NOD. Nu heb ik mij niet in kunnen houden en toch vanmorgen 4 dagen voor mijn NOD een test gedaan van babyboomshop. En hij is heeeel licht positief. Het streepje is echt heeeel licht, maar een streepje is een streepje toch? Mijn vraag is zou een test de komende dagen donkerder moeten worden?Ik voel ook een soort van ongesteldsheidpijn. Is dat normaal dit zo vroeg in een zwangerschap te voelen?
    Ik hoop dat jullie mij kunnen antwoorden.
    Ik ben erg onzeker, helemaal omdat het zo pril is.
    liefs Lotte

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi lotte, alvast voorzichtig gefeliciteerd.
    Het streepje zou dan wel in de loop van de dagen donkerder moeten worden ja.
    Ik had een week voor mijn nod ook ongi krampen, en hielt daarna ook nog eventjes aan. Hoort erbij, alles rekt op en verandert.

xxxx

3. lady1978

lady1978 Lid

Jun 14, 2009
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik heb het ook gisteravond gedaan (een eigenlijk iets te vroege test). Ook ik had een licht streepje (zonder twijfel)..... spannend he, ook omdat er nog zoveel fout kan gaan.. morgenvroeg (ochtendurine) ga ik nog een keer testen en als deze ook + is, durf ik pas wat blij te worden...

heb jij dat ook? of ben jij al heel zeker?

gr

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Het is al heel vaak op het forum gezegd...een streep is een streep dus.......een voorzichtige felicitatie. Het nadeel van vroeg testen is alleen wel dat een hoop vrouwen op hun NOD gewoon "ongesteld" worden. Tevroeg testen heeft dan als nadeel dat je weet dat je zwanger was en dus een miskraam hebt gekregen, terwijl je anders gewoon gedacht had dat je ongesteld geworden was. Maar ik ga voor jullie duimen dat het streepje blijft staan!

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Ik heb vanmorgen positief getest en heb zelf ook gewoon een trekkerig ongi gevoel. Ik heb verder nergens last van. Owh ja heb hoofdpijn en erg koud, maar dat laatste is geen kwaaltje geloof ik.

Liefs

6. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL

Hartelijk Gefeliciteerd:p

7. lady1978

lady1978 Lid

Jun 14, 2009
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Tot nu toe staat het streepje er nog steeds... kan het nog niet geloven. Ga vanavond nog een keer testen en als dat ok is morgen de HA bellen.... Spannend hoor!

gr

8. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vanmiddag getest, 5 dagen voor nod.. niks te zien:(maar ja is te vroeg schijnbaar maar wil zo graag een licht streepje zien

9. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    We lopen gelijk op, je mag wel snel naar de VK zeg! Ik mag pas bij 10 weken. Moet dus nog heeeel lang wachten. Gefeliciteerd en geniet ervan!

10. Schrisje77

Aug 3, 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Gefeliciteerd allemaal!! Ik weet ook net dat ik zwanger ben en kan het nog steeds niet geloven. Je kijkt er zo lang naar uit en dan is het ineens zover. Ik kan het nog niet bevatten. Heb wel wat gevoelige borsten en soms een vlaag van misselijkheid, koud, en zit ook snel vol. Spannend allemaal hoor.
    Veel succes allemaal meiden!

11. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wat spannend allemaal.:)

En? Hoe staat het nu met de nieuwe test?

12. lady1978

lady1978 Lid

Jun 14, 2009
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, die van dinsdagavond was ook positief!
    De HA heeft me meteen doorverwezen en ik werd al zeer snel gebeld door de VK dat ik nog dit jaar mag komen... echt super spannend!

Ik vond het ook wel vroeg, maar dat gaf niet zei ze....

nou ja, hoe eerder hoe beter denk ik maar!

gr

13. Mir27

Mir27 Actief lid

Oct 4, 2009
    306
    1
    0
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik heb woe innesteling en op kerstavond mogen we testen maar ikvind het zoooo spannend!
    Ik heb wel al kwaaltjes hoor!

Share This Page