Hoi allemaal, Mijn vriend en ik zijn nu een maand bezig geweest met 'oefenen' en ik moet zeggen dat ik nu al helemaal gek wordt van mezelf. Ik ben al wel wat langer op dit forum rond aan het neuzen voordat ik mezelf ingeschreven had. Met name de onderwerpen bij beginnende zwangerschappen faschineren me. Sinds een week of twee heb ik dat ik plotseling heel scherp ruik en plotseling echt misselijk kan worden van een geur, tot kokhalzen aan toe. (Gezellig voor die vent in de plus die gratis soep monsetertjes uitdeelde....) En af en toe heb ik ook een heel 'zweverig' gevoel in mijn maag. (Sorry, kan het niet anders omschrijven, net of er vlindertjes fladderen.) Zou het misschien dan toch...? Of haal ik me nu weer alles in mijn hoofd en zijn dit helemaal geen zwangerschapssymptonen? Mijn menstruatie is nou niet echt heel regelmatig te noemen, ik moet 'ergens volgende week' ongesteld worden. Dus testen hebben, denk ik nog niet veel zin. Is er veel kans dat het tijdens de eerste maand al meteen raak is? Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik zwanger zou zijn. Hadden jullie dit met die reuk en dat fladderige gevoel? Of is dit gewoon een teken dat er een of andere verkoudheid aan zit te komen en zijn dit helemaal geen tekenen van zwangerschap? Blegh, ik word soms zo moe van mezelf.
Hier ook iemand die iets met geuren heeft.. Ook ik kan de super niet in zonder misselijk te worden van al die geuren. Wij hebben ook katten in huis en een uur na het verschonen van de bak, ruik ik m al weer.. Mijn maag voelt ook vreemd aan. Zo'n gevoel als wanneer je normaal intzettende trek hebt, maar heb het nu ook na het eten. Beetje weeig gevoel. Ik ben inderdaad zwanger en deze symptomen had ik al voor mijn NOD toch is het helaas voor jou gewoon afwachten, het kan ook wat anders zijn. Ik zal wel voor je duimen!
Bedankt voor je reactie. Wat fijn voor je dat je zwanger bent. Bedankt voor het duimen. Dus dat van die geuren en weeig gevoel in de buik is iets wat vaker voorkomt. Ik ben zooo benieuwd... Nog steeds niet ongesteld geworden trouwens...
idd jammer voor je meid... ik duim voor je voor de volgende ronde hoor! hier nog zo iemand die last heeft van bepaalde geuren... was altijd verslaafd aan doritos en als ik er nu nog maar reuk, dan begin ik al te braken... momenteel voel ik me echt misselijk... zou liefst terug in bed kruipen maar moet straks gaan werken