Ons dochtertje slaapt al sinds haar 2 maanden door, maar overdag sliep ze weinig en altijd maar 3kwartier. Sinds 2dagen slaapt ze overdag nu veel, is precies snel moe. Normaal ben ik gewoon van haar na 3kwartier uit bed te moeten halen omdat ze niet meer kan/wil slapen en vandaag slaapt ze al van 13h15 en slaapt nog steeds. Vanmorgen was dit ook zo. Moet ik mij ongerust maken? Of is dit gewoon een sprongetje waardoor ze meer slaap nodig heeft? Ook wil ze bijna niet meer eten. Ze heeft vandaag nog maar 300ml op.....
Herkenbaar. Van ons heeft dat ook. Dan was er een tijdje dat ze na 45 min weer wakker was en soms moest ik haar na 3 uur wakker maken. Ook at ze dan wel is minder. Maar meestal 1 a 2 weken later had ze weer een periode met veel honger. Net of het werd ingehaald.
Geen zorgen maken, de schade zal later wel weer ingehaald worden hoor. Enige waar je rekening mee zou kunnen houden, is dat het kan zijn dat de schade `s nachts ingehaald zou worden. Ik zou haar dus persoonlijk wel wakker maken als ze 3-4 uur heeft liggen slapen overdag.
Was even gerustgesteld maar nu maak ik mij weer zorgen. De normaal altijd vrolijke en luidlachende meid is vandaag weer zo sip. Niets is goed, ze wil niet eten, dan begint ze enorm te huilen (tenzij we ermee rondlopen). Heb ze dan op bed gelegd en ze sliep heel snel. Zou ik, als het maandag nog zo is, bellen naar de kinderarts? Of maak ik mij druk en is het een sprongetje?
Ik denk als ze verder wel alert is en geen koorts heeft, het wel los zal lopen. Maar als jij je geruster voelt als je even een telefoontje doet, dan zou ik dat zeker doen hoor! Doe je niemand kwaad mee en je zo zorgen maken is ook niet leuk! Sterkte hoor!