Ver, heel ver overtijd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evaa31, 2 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evaa31

Evaa31 Lid

14 jan 2017
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Ik heb jullie advies nodig. Ik ben ver, heel ver over tijd. Ik ben een mama van 2 prachtige kinderen die met med.hulp op de wereld zijn gekomen. Een 3e is zeer welkom, maar nu ben ik wat verward. Mijn nod blijft uit en testen zijn neg. Mijn cyclus is van lieverlee onregelmatig geworden...

19/6, 25/7, 4/9, 17/10, 13/11, 12/12, 23/1 en daarna niets meer....

Ik ben wel erg vermoeid en een paar weken op verschillende dagelijkse momenten licht misselijk geweest. Maar verder niets.

Herkent iemand dit? Wat te doen???

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als je testen negatief zijn zou ik er iig vanuit gaan dat je niet zwanger bent en een erg lange cyclus hebt.
    Je kunt evt de huisarts bellen maart ben bang dat die je laat afwachten.

3. Nirosa

Nirosa Actief lid

14 jul 2015
    127
    8
    18
    Vrouw
    Gatsie wat een onzekerheid. Ik zou de huisarts bellen voor een bloedtest.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je zegt overtijd te zijn. Nuchter bekeken ben je dat alleen als je precies weet wanneer je eisprong was.
    Anders is inderdaad je cyclus op de hobbel. En heb je een erg lange cyclus. Zou even vragen of je door een gynaecoloog gezien mag worden.

5. Carianne88

25 jan 2017
    53
    3
    8
    ik ben dec gestopt met de pil , sinds dien laatste x ongesteld geweest ,, ook geen bloedingen meer gehad ook geen idee dat het komt. wel heb ik van die hormoon uitslagen wat ik normaal niet heb .. mijn huisarts zei dat van de week niet komt moet langs komen voor die hormoonpillen eigenlijk heb ik daar geen behoefte aan ...

6. Evaa31

Evaa31 Lid

14 jan 2017
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties. Ik heb nog nooit de pil geslikt dus dat kan het niet zijn ;) . Het zou kunnen dat ik febr heb overgeslagen en misschien in maart ong had moeten worden. Maart is een zeer stressvolle maand geweest, misschien door stress uitgebleven? Ik kijk het nog even aan tot na het weekend. Tot nu toe nog nergens een teken van ong.

7. Carianne88

25 jan 2017
    53
    3
    8
    Door stress kan het zeker weg blijven

8. Evaa31

Evaa31 Lid

14 jan 2017
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel al een week of 2 veel last van witte vloed. Vandaag wel wat steekjes in mijn onderbuik gevoeld maar niet het idee van menstruatie. We hebben besloten het aan te kijken tot na het weekend. Dan testen we nog een keer opnieuw en als het dan neg is, bel ik de huisarts.

9. Mag ik mee schrijven/lezen?

Hier inmiddels cd86 heel frustrerend
    Constant buikpijn maar geen een keer bruine of roodverlies gehad

10. Yanalilo

Yanalilo Actief lid

29 aug 2016
    106
    19
    18
    Vrouw
    Administratief bediende
    België
    Wij hebben ook 1,5j lang geprobeerd. Ik heb eens 4 maanden aan een stuk geen menstruatie gehad, en dat was niet van ontpillen. Ik was in september gestopt, heel onregelmatige en lange cyclussen en dan plots van juni tot oktober geen maandstonden. Als de testen zeggen negatief moet je daar ook echt van uitgaan. Ik heb dan in december een HSG onderzoek laten doen, en die zelfde maand toch plots zwanger geraakt.

Deel Deze Pagina