5 of 8 dagen na ei en opeens...

Discussion in 'Zwanger worden' started by flowertje, Jun 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ging vanochtend na de wc en veeg af en zit er een stipje bloed op het papier daarna doe ik het nog een keer en weer en daarna is het weg wat kan dat zijn zit nu of 5 dagen na ei of 8 dagen hangt er van af wanneer ik me ei heb gehad ff geeft dag 35 aan en meeste denken dag 38

Me templijstje staat in me handtekkening

2. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Dat kan hoor, je temp ziet er goed uit. Hopelijk blijft hij zo en dan.... ;)

3. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Wat kan dat zijn. Dan ?? Had gisteren wel 37.0 en vandaag 37.2 dus een dipje

4. lievje

lievje Lid

Jun 2, 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet dat het lastig is, maar geduld is een schone zaak ;)

5. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ik weet het maar vragen kan altijd hi hi

6. Noddie

Noddie Bekend lid

May 12, 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik had het ook maar dan 3 of 5 dagen na m'n ei, weet ook nogsteeds niet wat het is :(

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik had 6 dagen na mijn ei (gisteren dus) ineens veeel kramp en een beste bloeding. maar na een paar uur alles weg. Temp is ook nog hoog.

Vanmorgen ineens misselijk, maar wijt dat maar aan het warme weer.

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Spannend meiden... zou idd een innestellingsbloeding kunnen zijn ;)

Flowertje je temp ziet er mooi en hoopvol uit :):):) heb je nog andere zwangerschapskwaaltjes ??

9. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    april hoi hoi

uuh ik droom al een paar dagen heel raar is al weer heel lang geleden dat ik droomde en nu is het elke dag raak wel 3 dromen :S
    en me neus maakt overuren denk zelf dat het niet raak is maar we zien het wel..!!

mag ik vragen waarvoor mijn temp er hoopvol uit ziet..?

10. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik denk zelf dat je eitje op cd38 is gesprongen.. daarna gaat je temp omhoog en daalt iets (waarvan ik denk misschien een innestellingsdip) dat is dan volgens mijn berekening 5dpo en nu vandaag een mooie stijging ;) misschien door aanmaak van HCG (dat gebeurd na innestelling hé) :)
    Ik duim voor je ;) ga je nog voor nod testen ?

11. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    nou ik probeer niet te gaan testen voor mijn nod hihihihi..

maar ja die dalingkan van alles zijn toch of zie je dat het een bepaalde daling is omdat me temp ook weer erg omhoog gaat?

12. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb alleen op dag 35 voor het laatst sex gehad:( dus hoop dat de zaadjes dag 38 gehaalt hebben maar denk het haast niet :S

13. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    wel raar want dag 38 had ik geen positieve ovu test die was heeeel licht dus snap er niks van
    en dag 35 had ik best een donkere ovu test ...

14. Aprill

Aprill Niet meer actief

Als je ovulatietest positief is, dan volgt de eisprong tussen 12 en 48 uur ;) op de dag van de eisprong zelf heb je niet snel nog een positieve ovulatietest :)

Zaadje kunnen 3 tot 5 dagen in leven blijven, dus je bent op tijd geweest :)

15. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    tnks aprill hoopdat me dip een innesteling was en die 2 druppels bloed ook we zullen zien

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik hou het ook op een mogelijke innestelingsbloeding en dus ook een temp. dip. En ja ..je kunt echt wel zwanger worden als je niet op de dag van je ei kluste. Bij mij was het ook een dag of 3 voor mijn ei geweest/ En dat ei is inmiddels 9,5 maand oud ;)

17. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Tnks allemaal we wachten het af

Share This Page