Hoi dames, Ik vroeg me het volgende af: Hoewel wij nog maar in de 2e ronde zijn, en vooralsnog geen problemen hebben met het klussen, kan ik me zo voorstellen dat onze mannen door het WK wat minder te porren zijn voor seks. Zou het statistisch gezien zo zijn dat er over 9 maanden minder geboortes zijn dan in een ander jaar in die maand? Zo maar een hersenspinseltje, maar vind het wel grappig om jullie ideeën te horen. Liefs, Mrs Hair
nou je het zo schrijft kan ik het me wel indenken ... aangezien dat mijn man elke wedstrijd kijkt... gelukkig gaan we allebei tegelijk naar boven...
Je kunt ook nog tussen de wedstrijden door je eigen wedstrijdje spelen en de laatste wedstrijd is om half 11 afgelopen dus daarna f flink van bil Kan bij mn man niet echt merken dat het wk daarbij meespeelt.. hij kijkt alle wedstrijden maar we gaan nog steeds flink van bil haha, niet omdat het moet maar omdat het lekker is.
Dat is bij ons gelukkig ook zo... Ik merk (tot nu toe) dat wij in de weken dat ik niet vruchtbaar heb fijnere seks hebben, toch psychologisch stukje druk denk ik hahaha. Hangt waarschijnlijk allemaal van je insteek af, gezellig mee voetbal kijken en daarna nog ff 'van bil' werkt waarschijnlijk beter dan chagrijnig bankhangen hihi.
Haha hier in huis ben ik juist de gene die het meest voebal kijkt niet dat ik er zo'n verstand van heb maar ik vind het wel leuk alle wedstrijden te volgen en daarbij hebben we nog alle tijd om te ballen samen Helaas is de ploeg van mijn man Algerije niet door, maar hij is stiekem toch meer voor nederland hopelijk gaat Algerije hier in huis wel lekker scoren, we zullen wel zien over 9 maanden
Nou idd .. maar zowieso als er voetbal is ( heb hier namelijk een fanatieke Feyenoorder in huis, zucht .. ) word er hier gewoon geklust, hebben we afgesproken toen we zwanger wilde raken, dus de afgelopen anderhalf jaar vrij weinig voetbal hahaha
En klussen hoeft natuurlijk geen 1,5 uur te duren... Hoewel - naar het schijnt - uitgebreide passionele seks beter is voor zowel de zaadkwaliteit als de kwaliteit van je slijmvlies (betere zuurtegraad in je vagina). Maar wie houdt zich daar mee bezig ...
ik heb een van de zeer schaarse kerels die NIET van voetbal houdt, hij vindt het een belachelijk spellletje, zelfs als nederland speelt, ik daarin tegen vindt de ek's en de wk's nog wel leuk om te zien ( alleen nederland) gisteravond was hij tijdens ook duidelijk in voor het klussen, tijdens de wedstrijd, wat een verstand....
Wij maken geen kindje, maar hebben gewoon seks als we er zin in hebben en zien wel wat er van komt. Dat is nu niet anders dan anders!
Heb ook even gestemd en ik weet niet of het door het wk komt, maar hier is het juist ineens elke dag feest. Dus hoop dat Nederland er nog even in blijft want verwacht mijn eitje volgende week.
Mijn vriend heeft juist altijd meer zin als 'ie een voetbalwedstrijd heeft gekeken. Maar... hij drinkt (met 't NL's elftal) dan wel altijd redelijk wat bier, dus dat zal wel niet ten goede komen aan de kwaliteit van z'n sperma . Achja, gelukkig hier ook al zwanger!