Hallo, Ik had even vraag sinds ik met clomid 100mg ben begonnen (3de ronde) heb ik toch last van de bijwerkingen zoals opvliegers, haar uitval en niet te vergeten vermoeidheid en slapeloosheid pff. Met het haar uitval kan ik mee leven (word er niet kaal van gelukkig) maar die opvliegers niet normaal!! Hebben jullie hier ook zo'n last van? En kun je hier eventueel ook wat aan doen? Alvast bedankt...
Hoi Bridget, Heel herkenbaar! Hier ronde 7 alweer met 100 mg. Ik heb vanaf ronde 1 last van de opvliegers..vooral snachts.. De andere bijwerkingen heb ik niet, merk wel dat ik schommel met m'n humeur Helaas niet veel aan te doen.. Moet wel zeggen dat het eigenlijk begint te wennen en dat ik niet zo goed meer weet hoe lekker ik me ervoor voelde.. Maar ik ben wat rondes verder..hoop natuurlijk dat het voor jou gauw raak is! Succes!
Grappig, lees in je vorige berichten dat we even oud zijn en gelijk met de pil gestopt zijn.. Wat vliegt de tijd voorbij he.. heb jij dat ook? Leuk om te lezen (hoe vervelend het ook is wat we hebben) dat er nog iemand in hetzelfde schuitje zit! groetjes!
Hoihoi! Slik je de clomid sochtend of savonds? Ik slikte het eerst om ongeveer 1700 uur, maar dat had als gevolg dat ik de opvliegers snachts kreeg als ik wilde slapen (en dus weinig sliep). Ik ben daarna de clomid in de ochtend gaan slikken zodat ik de opvliegers overdag op mijn werk had. Dat vond ik zelf een stuk minder vervelend. En het resultaat is er, inmiddels ben ik in april bevallen van onze zoon, dus geef de moed niet op meiden!
@ charlie0 dat is idd toevallig dat we tegelijk zijn gestopt en even oud zijn! De tijd gaat heel hard, en het is zeker fijn om te horen dat je dan niet de enigste bent! @ catty ik slik de clomid s'avonds maar heb over de hele dag last van opvliegers8) Kan het altijd proberen om het s morgens te doen, kijken of het wat uitmaakt. Bedankt voor jullie reacties. En dat we maar snel zwanger mogen worden! Groetjes bridget
Ik had de eerste ronde last van opvliegers, hoofdpijn en slapenloosheid. 2de ronde nergens last van gehad ( het heeft ook niet aangeslagen) ga volgende week maandag ronde 3 in met Clomid 150 mg. ben benieuwt wat dat mij gaat brengen!
Hier ook last gehad van opvliegers, vooral 's nachts. Werd echt badend in het zweet wakker en warrrrrrrmm dat ik het had!
ik heb alleen clomid 50mg gebruikt en had niet echt last van opvliegers, wel af en toe heel warm, maar was nog controleerbaar.... Ik had alleen heel erge buikpijn toen ik de clomid slikte en rond mijn ei...
Oja die opvliegers, was het bijna vergeten! Ik zat echt midden in de winter in een topje, zoooo warm had ik het! Verder kreeg ik nare stekende buikpijn maar dat is het allemaal waard geweest!
Hier ook enorm veel bijwerkingen, nu 3 rondes gehad. -hoofdpijn -misselijk -7.5 kg aangekomen (niet meer gegeten dan normaal) -slapeloosheid en toch ook moe -enorme opvliegers -jeuk -opgeblazen buik (lijk al wel zwanger) -obstipatie -vocht vasthouden etc... dus ik ga (als het deze rond niet gelukt is, weet ik vlgde week) beginnen met spuiten. Hopelijk heb ik dan minder bijwerkingen. Daarnaast ben ik nog alergisch voor lactose en laten de clomid tabletten daar nou vol mee zitten. Allemaal sterkte! x