Tarwekiemolie en clomid?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Es14, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es14

Es14 Actief lid

12 jun 2014
    140
    1
    18
    Kunnen tarwekiemolie en clomid samen?
    En wanneer is het het beste om te beginnen met tarwekiemolie?
    Na de eisprong of begin van de cyclus?

Zitten er ook nadelen aan tarwekiemolie? En wie heeft er goede ervaringen mee?

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik las deze week dat tarwekiemolie bij sommige vrouwen er ook voor zorgt dat hun cyclus nog langer duurt dan het al was.
    Ik neem aan dat je het daarom wil gebruiken?

Mijn cyclus is ook lang (5 weken) en daarom ook wat over opgezocht.

3. Yent

Yent Actief lid

22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Nee ik zou geen tarwekiemolie tijdens het gebruik van clomid doen .... bij werd het in her ziekenhuis ook afgeraden

4. Es14

Es14 Actief lid

12 jun 2014
    140
    1
    18
    Ik las op internet dat als je het na de eisprong inneemt dat het dan een innesteling bevorderd. Dus ik dacht misschien maakt het dan je cyclus niet langer?
    Ik vraag het ook wel even na in het ziekenhuis.

5. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    ik heb tarwekiemolie gebruikt omdat ik toen ik zwanger wilde worden een korte luteale fase had. m'n cyclus was een dag of 21/22 maar wel met een eisprong op dag 13/14. De fase erna was dus te kort en dan heeft het eitje niet genoeg tijd om goed in te kunnen nestelen. Het zou werken op de opbouw van het bms en de doorbloeding verbeteren dus betere innesteling etc.
    Ik heb het één maand gebruikt en was toen zwanger.
    Maar of het nu geholpen heeft weet je natuurlijk nooit precies.

6. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ik heb het bij mijn vierde ronde clomid gebruikt en was meteen de eerste keer toen ik het gebruikte zwanger

7. Es14

Es14 Actief lid

12 jun 2014
    140
    1
    18
    Heb je het toen vanaf het begin van de cyclus gebruikt of vanaf de eisrong?
    En had je het eerst overlegd met de gynaecoloog?
    Had je bij de eerste drie rondes clomid wel een eisprong?
    Ik ben nu bezig met de vijfde ronde clomid, waarvan ik alleen de laatste 2 rondes een eisprong heb gehad. Mijn cyclus was die rondes 31 dagen.

8. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Mijn mij totaal geen effect gehad. Ik denk dat dit soort dingen tussen de oren Zitten..

9. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ik heb geen idee meer wanneer ik het toen gebruikt heb, ik meen na de eisprong ergens. Heb het niet overlegd, het is gewoon een vitamine die overal verkrijgbaar is dus niks nagevraagd.
    Ik heb alle rondes een eisprong gehad ja.

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik gebruik het nu zo'n 2 maanden. Mijn baarmoederslijmvlies was wel wat dikker geworden (van praktisch niets naar zo'n 5mm). Dat was dus wel aardig. Verder merk ik niets en heb ik zelf geen cyclus dus ik kan er vrij weinig over zeggen. Heb het dus ook gewoon tijdens Clomid en Menopur gebruikt. Niets nagevraagd o.i.d. want je kunt het overal verkrijgen en mag het ook gewoon gebruiken tijdens zwangerschap. :)

Deel Deze Pagina