Onze dochter krijgt een 2e naam, maar hoe zouden jullie dit op het geboortekaartje zetten? Naast elkaar of onder elkaar?? Haar roepnaam wordt dus alleen Lize.
Onder elkaar, als je het naast elkaar zet lijkt het in mijn ogen alsof ze als roepnaam Lize Mila heet.
Wij hebben gekozen voor een 2e en 3e naam en die komen wat schuin onder de eerste naam te staan in een kleiner lettertype. Misschien dat je Lize nog iets groter kan doen en evt in het roze. Dan oogt dat ook al weer anders.
Naast elkaar. Ik heb met precies dezelfde twijfel gezeten en wij gaan ook voor naast elkaar. Bij meer dan 2 namen had ik wel weer voor onder elkaar gekozen, maar nu staat dat heel raar vind ik.
wij hadden t zelfde. Bij de eerste proef heeft de ontwerpster onze achternaam achter de 2e naam gezet op de 2e regel in een kleiner lettertype en andere kleur. Toen 'klopte' het ineens wel. Misschien ook een optie?
Wij hadden ook naast elkaar, en dan eronder. naam is geboren op ..., dan weet iedereen ook hoe je kindje heet.
Ik heb ook naast elkaar gestemd, ziet er mooier uit. Superleuke naam trouwens! De dochter van een vriendin heet ook Lize, anders had de naam zeker ook op ons lijstje gestaan
onder elkaar. naast elkaar denk ik al gauw aan een complete naam. lize mila dus. inplaats van alleen roepnaam lize
Ik vind de optie om haar 2e naam eronder te zetten met de achternaam erachter ook een idee. Als je het achter elkaar zet zou ik dan haar roepnaam iets 'belichten' door bijv. de tekst dikker te maken, een iets donkerder kleur te kiezen of het letterype iets groter te maken. Maar als je haar roepnaam ook op de voorkant hebt staan lijkt het mij sowieso wel duidelijk dat jullie haar Lize zullen noemen. (Je hebt eigenlijk niet veel aan mijn reactie, whaha) Mooie naam trouwens!!
Onder elkaar als Lize haar roepnaam word. Als je het naast elkaar zet, denken mensen dat ze haar met beide namen moeten aanspreken