5 tot 7,5 kilo afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Luna86, 25 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.851
    113
    Gelderland
    Welkom!

    Hier weer gemotiveerd om ervoor te gaan. Ik heb mijn doel iets bijgesteld naar 10. Ik moet wel echt alles geven en even heel streng zijn voor mijzelf. En dat vind ik zo moeilijk. Ik vind mezelf namelijk best vaak zielig omdat het allemaal tegenzit met zwanger worden.. een echte emotie eter dus..
     
    Inezz8 vindt dit leuk.
  2. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw

    Ik eet minimaal 4 en max 5 a 6 per dag.
    Net hoe het loopt.
    Dit vanwege de eiwitten
    Vind t lastig omdat ik niet alles lust qua eten zoals kaas boter.
    Dus moet ik het met de eieren doen.
    Daarnaast kreeg ik deze tipook van een dietiste waar ik liep ivm zwangersch suiker.
    In t weekend eet ik minder eieren hoir dus vaak is dit patroon 4 a 5dgn en dan eet ik die andere dgn 3 eieren per dag of 2 en dan alleen sla en paprika wat vaker op een dag.
    Zodoende.

    Ik heb dus geen idee of ik slecht bezig ben denk t niet. Kan je teveel eieren eten?
    Ik weet het niet hihi
     
  3. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @Luna86 hier ook een vreselijke emo eter....
    Ik heb nu ipv chocolade of snoep ervoor gekozen om dan paprika in kleine stukjes te snijden en dit op te eten als ik emo ben..
    Ohja en belangrijker nog ik heb geen snoep of koekjes in huis. Dat scheelt ook. Dan moet je roeien met de riemen die je hebt.
    In t weekend hebben de kids snack en snoep dag. Dan koop ik meestal zalm daar ben ik verkikkerd op dus mijn snack hihi
    Zondag eet ik vaak cashewnoten ongezouten als snoep moment wanneer kids ook snoepen.
    Dit helpt mij wel iets. Nog steeds is t moeilijk hoor mijn hoofd zegt toch steeds wat anders haha
     
  4. Gigii

    Gigii Actief lid

    18 apr 2014
    416
    272
    63
    Ontbijt
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mammie87 en Luna86 vinden dit leuk.
  5. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.851
    113
    Gelderland
    Gigii en Mammie87 vinden dit leuk.
  6. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.851
    113
    Gelderland
    Bekijk bijlage 609089
    Mijn avondmaaltijd, ‘broodje’ hamburger met een salade.
    Ik ben me aan het oriënteren op koolhydraat arm/beperkt.
    De eerste fout met mais is al gemaakt. :p Wel een gezondere keuze. De rest van de dag ging het heel goed :)
     
    Gigii en Mammie87 vinden dit leuk.
  7. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    @Elraange Ik drink elke ochtend een eiwitshake, anders zit ik ook steeds te laag met de eiwitten. Zou je ook kunnen proberen? Ik heb zelf 100% Whey stacker 2.
     
    Elraange vindt dit leuk.
  8. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    @Luna86 ik kan me dat emo eten helemaal voorstellen, heel zwaar als het niet wil lukken :( je zou er ook voor kunnen kiezen om 1 cheat dag per week aan te houden, dan mag je die dag gewoon alles eten en drinken wat je wil. Heb je iets om naar uit te kijken als je de rest van de week braaf je schema volgt. Of je zoekt iets anders om jezelf mee te belonen/troosten. Leuk dagje uit of een massage/pedicure of een boek oid.
     
    Gigii vindt dit leuk.
  9. Gigii

    Gigii Actief lid

    18 apr 2014
    416
    272
    63
    Avondeten
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Luna86 vindt dit leuk.
  10. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.851
    113
    Gelderland
    Liever iets anders om het vervelende gevoel weg te nemen. Als ik me één keer laat gaan dan is het weer los. De afgelopen 1,5 jaar ben ik zeker 5-8 kilo aangekomen. Ik slinger van hoop naar verdriet en daar horen zoveel emoties nog tussen. Nu besloten dat we een pauze inlassen. Eigenlijk wilde we stoppen maar ik wil het met een gezond lichaam nog een kans geven. Dit moet ik gewoon doen.

    Rond juli gaan we verhuizen en verbouwen. Alles mag uitgezocht worden dus opzich heb ik genoeg afleiding de komende periode. Als het weer ook wat beter is dan bloei ik vast weer wat meer op ;)
     
    Mammie87 vindt dit leuk.
  11. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Nou ik heb net een programma op tv gezien (FITGIRL) Dat ging over een vrouw die ging trainen voor het NK Fitness. Zij at op een gegeven moment 27 eieren per dag!!!!! Volgens mij alleen het eiwit. Dus 4 tot 6 moet kunnen. :D
     
    Luna86 en Elraange vinden dit leuk.
  12. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Omg 27 eieren dat kan ik niet aan haha
    Te hilarisch..

    Hoe denken jullie over een dieetshake als maaltijdvervanger?
     
  13. Gigii

    Gigii Actief lid

    18 apr 2014
    416
    272
    63
    27 eieren, oooh My
    Mijn ontbijt van Vandaag bestaat uit 1 eitje, komkommer en mozzarella. En natuurlijk Mijn lieve en Lekkere vriendtje sinaasappel
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Gymgirl

    Gymgirl Fanatiek lid

    17 jan 2018
    1.853
    889
    113
    Vrouw
    Ik vind het niks. Soms maak ik voor mijzelf een smoothie maar ik merk dat ik dan iets mis. Bij een maaltijd hoort voor mij dat ik moet kauwen, hahaha.
    Daarnaast hoor ik vaak dat je daarna heel snel aankomt. Omdat er zo weinig calorieën inzitten.
     
  15. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.851
    113
    Gelderland
    Hmm ziet er ook goed uit.

    Mijn ontbijt was een wrap van sla met huttekase en rauwe ham. Daarnaast nog een gebakken ei met een bosuitje, 2 champignons en een kwart paprika. Dat vulde zo goed dat ik geen tussendoortje genomen heb. Nu mijn lunch.
    Eiwitrijke boterhammen. Geen idee of het uiteindelijk goed past maar voor nu alvast een fijn alternatief voor 1 maal per dag of om de dag.

    Voor vanmiddag heb ik 2 kleine bakjes gevuld met wat nootjes, kaas, tomaat en paprika.
    Vanavond eet ik een paprika gevuld met gehakt, kaas en bloemkoolrijst.
     
    Elraange, Gigii en Mammie87 vinden dit leuk.
  16. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.851
    113
    Gelderland
    Voor mij werkte het altijd heel goed. Daarna moet je wel extra strek in je schoenen staan om door te pakken met goed en gevarieerd eten.
    Het kan zeker helpen om een goede start te maken!
     
    Elraange vindt dit leuk.
  17. Lisalisalisa

    Lisalisalisa Bekend lid

    21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Hey, ik sluit me ook aan. 7kg lijkt me wel fijn.

    Sinds de laatste zwangerschap / curettage haat ik ontbijten echt. heb werkelijk nergens zin in. Dus dat moet ik toch even uitzoeken.

    Ik ben momenteel thuis sinds de curettage en s middags gezond en budgetvriendelijk eten is niet simpel (,is ook zo alleen), s avonds lukt wel redelijk goed.

    Wil vanaf volgende week starten met start to run..

    En tegen juni zou ik graag mij' doel behalen.. + graag ook zwanger vanaf dan :) succes allemaal :)
     
    Inezz8, Elraange, Gigii en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Ik ga zo een slade maken van ijsbergsla paprika en 2 eieren.
    Ik heb een off day en probeer vol te houden...
    Moeilijk!!!
     
  19. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.851
    113
    Gelderland
    @Lisalisalisa welkom. Wat naar wat jullie hebben mee gemaakt. Ik hoop dat jullie straks blijvend zwanger mogen raken. Die extra kilo’s eraf zal heel positief mee werken in het hele proces. Succes!
     
  20. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.851
    113
    Gelderland
    Vandaag wat meer moeite met me inhouden ivm uitje met de oudste.
    We zijn koffie gaan drinken bij een tentje waar ze heerlijke taarten verkochten. Ik heb gekozen voor bananenbrood. Was heerlijk en heb er echt van genoten. Daarna wel wat meer snaaizin helaas. In de bios heb ik 2 autodropjes van mijn zoon gekregen en verder heb ik mijn gezonde bakjes leeg gegeten.

    O: kiwi met yoghurt
    T: niks
    L: bananenbrood met 2 keer een koffie
    T: tomaatjes, blokjes kaas, nootjes en 2 snoepjes.
    A: wokgroente met kipfilet en een gebakken ei.
    T: Thee en paprika/ plakje worst/ komkommer
     
    Elraange, Gigii en Mammie87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina