Ik heb echt een dramaweek qua eten.. Verjaardagen, dagjes weg. Vanaf zondag weer terug naar mijn eetschema en duimen dat de schade beperkt blijft
@Lisalisalisa welkom! @Luna86 goed bezig meid!! Die 2snoepjes zullen niet veel betekenen als je voor de rest wel goed/gezond volgen je dieet eet. Neem soms ook een stukje 70%chocolade, kan t niet laten. Luna neeee, wijntje nemen is gevaarlijk hoor. @Mammie87 Hier begint t morgen, Verjaardag vriendin en zondag eten Bij schoonmoeder. Voor Mijn man begon t vanavond al, Burger King. Ik heb Lekkr tonijnsalade gegeten
QUOTE="Gigii, post: 22186184, member: 84997"]@Lisalisalisa welkom! @Luna86 goed bezig meid!! Die 2snoepjes zullen niet veel betekenen als je voor de rest wel goed/gezond volgen je dieet eet. Neem soms ook een stukje 70%chocolade, kan t niet laten. Luna neeee, wijntje nemen is gevaarlijk hoor. @Mammie87 Hier begint t morgen, Verjaardag vriendin en zondag eten Bij schoonmoeder. Voor Mijn man begon t vanavond al, Burger King. Ik heb Lekkr tonijnsalade gegeten[/QUOTE] Goed van je dat je wat anders gegeten hebt dan je man! Succes dit weekend!
Bekijk bijlage 609480 Mijn lunch van vanmiddag! O:2 crackers van Atkins met kaas T: niks L: zie hierboven T: kipfilet met een paar stukjes brie A: 2 frikandellen met een beetje mayo en ui. T wijntje. En ergens vandaag nog een handje noten. Ivm vakantie schuift het ontbijt door naar een uurtje of 10. Daarom geen tussendoortje. Die pak ik volgende week weer op!
Hier gaat het niet zo goed. Taart op het werk, 2x visite gehad en we hebben paaseitjes in huis. Had een paar hele goede dagen en voelde me goed. Vind het erg moeilijk om sterk te blijven tegen al het lekkers. Ik ga de komende 6 weken tevens een glutenvrij dieet proberen ivm huidklachten. Ben benieuwd of het er van opknapt uiteindelijk.
Dat zijn moeilijke dagen. Ben benieuwd hiet het glutenvrije dieet bevalt en wat het doet. Ik had het vandaag ook echt moeilijk, honger namelijk! Zojuist een andijvie schotel gegeten met kaas, worst. Valt niet helemaal lekker merk ik dus dan mis ik de aardappels wel. Die binden het normaal gesproken geloof ik O: 2 crackers met beleg T: kiwi L: kwark met muesli T: 2 crackers met beleg en handje noten. Had echt honger! A: andijvie prutje met spek, kaas, ui T: niks, vroeg naar bed vanavond! ga deze week voor meer salades en maaltijdsoepen. Ook ga ik opzoek naar een iets beter tussendoortje en een alternatief voor mijn ontbijt. Iemand nog tips?
@Luna86 ik weet niet of je overnight oats al eens hebt geprobeerd? Ik lus eigenlijk geen havermout, maar deze vind ik wel erg lekker. En supermakkelijk de avond van tevoren klaar te maken: (Voor 2 personen, dus voor jezelf door de helft): 70 gr havermout 60 gr rozijnen 2 tl kaneel 300 ml amandelmelk Halve banaan Havermout, kaneel en rozijnen in een bakje/potje/glas doen. Wij doen het in een bakje met deksel erop. Goed mengen en dan de amandelmelk erover. Kan nog wat water bij, maar ik vind het dan te dun dus ik doe dat niet. Als je het s morgens te dik vind, kun je het dan verdunnen met water. In de koelkast zetten, deksel erop. Volgende ochtend doorroeren en banaan erover doen. Komt uit het 5 or less kookboek van chickslovefood. Als tussendoortje heb ik de volgende opties voor mezelf: - 2 wasa volkoren crackers met pindakaas met stukjes - 2 vitalu meerzaden crackers met kip - 2 cracottes met smeerkaas - 2 eierkoeken + 30 gram amandelnoten - onbeperkt groente/fruit Ik ben een beetje herstellende van mijn slechte eetgewoontes afgelopen week. Merk dat ik veel honger heb vandaag. Maar gaat de goede kant op weer. Donderdag is mijn meetmoment bij mijn trainer, zie er wel een beetje tegenop..
@Mammie87 hoe gaat het vandaag? Dank voor de ontbijttips. O: yoghurt/kwark (ik mix hem want gruwel van kwark) T: ik weet het niet meer en das best knap voor iemand die altijd met eten bezig was ! L: salade met geitenkaas, appel en noten T: spinazie smoothie met peer, kaneel en een eetlepel kwark plus water, aanrader! A: pittige kip met spitskool. De planning was met appel maar ik heb al 2 stuks fruit op. Ik denk er nog even over na. De appel en peer van vandaag waren allebei klein dus ik denk dat het wel kan. T: Finley mojito plus een gekookt eitje met gebakken spek denk ik
Hele dag braaf mijn eetschema gevolgd, op een klein chocoladebonbonnetje na wel echt even afkicken van het ongezonde eten..
Pfffff Wat een weekend +maandag en dinsdag. Zaterdag bij vrienden: rijst, kip, salade en taart. Zondag Bij schoonmoeder: aardappelen, gehakt, salade en cheesecake. Ze had ook nog pasteitjes en een hele lekkere citroencake gebakken die We meekregen. Gisteren dus pasteitjes gegeten en citroencake. En Vandaag met vriendin Bij de subway. En beetje pasta van mn zoon gepikt met tonijn uit blik gegeten. Ga vanaf morgen weer mn best doen