5 tot 7,5 kilo afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Luna86, 25 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gigii

    Gigii Actief lid

    18 apr 2014
    416
    272
    63
    Gewicht update:

    Start gewicht: 63
    Vandaag: 59
    Goal: 56
     
    Elraange, Mammie87 en Luna86 vinden dit leuk.
  2. Gigii

    Gigii Actief lid

    18 apr 2014
    416
    272
    63
    Ontbijt
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Elraange en Luna86 vinden dit leuk.
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Mijn ontbijt was een cracker en 2 eitjes.
    T: reep van Atkins en een mandarijn
    L: rode bieten salade met appel en geitenkaas.
    (En toen lag er nog een halve croissant, fuck!)
    T: grote kop thee en bakje rauwkost
    A: salade met biefreepjes
    T: finley ( gister niet gehad)
     
    Gigii vindt dit leuk.
  4. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Jij bent goed bezig!
    Mijn gewicht is heel erg aan het schommelen dus kan nog niet echt ontdekken wat ik ben afgevallen. Vraag me nu wel af of dit werkt voor mij. Ik denk dat ik nog iets meer water moet gaan drinken en meer bewegen.
     
    Gigii vindt dit leuk.
  5. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Onder de 60, mijlpaaltje :thumup:
     
    Gigii vindt dit leuk.
  6. Gigii

    Gigii Actief lid

    18 apr 2014
    416
    272
    63
    Ja echt zo blij om weer een 5je te zien.

    @Luna86 moeilijk hoor om er achter te komen Wat er wel en niet voor je werk. Ik ben mn man achterna gegaan met het caloriearm dieet. Werk voor ons beide Moet Ik zeggen. Mijn man is 10kg in 2maanden afgevallen. Hij sport ook veel.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  7. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Mijn eerste tegenvallende weegmoment gehad. Minimaal, maar toch wat minder spier en wat meer vet. Even extra mijn best doen de komende week!
     
  8. Gigii

    Gigii Actief lid

    18 apr 2014
    416
    272
    63
    Hoi dames!! Hoe gaat t? Hier niet zo best. Gisteren patatje gegeten. Was heerlijk hoor
    Vandaag pannenkoeken en pasta
    Ging zo goed in Het begin. Ben t nu zat merk Ik. Sporten gaat ook niet meer.
     
    Mammie87 vindt dit leuk.
  9. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ai ik herken dit helemaal. Mijn motivatie is ook even weg. Zeker omdat ik mijn doel behaald had. Ga wel elke week sporten, maar binnenkort stoppen met de personal trainer dus dan moet ik op eigen houtje verder.. misschien dat ik pilates ga doen. Of bootcamp. Moet in elk geval een verplichting hebben, anders wordt het niks.

    Even lastig om te herpakken.
     
    Gigii vindt dit leuk.
  10. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Hier gister en vandaag baaldagen. Pure chocolade gehaald zodat ik elke dag een stukje mocht.. not dus..
    opzich nog steeds geen brood, pasta enz gegeten dus dat gaat goed.
    Morgen gaan we uit eten. Wel in een buffet restaurant dus ik ga voor vlees, wokgroente, carpaccio/zalm en salade, als toetje neem ik vers fruit.
    Komt vast goed! Morgen op de dag zal meer een uitdaging worden want we zijn de hele dag weg ;)
     
    Gigii vindt dit leuk.
  11. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Neem een groene smoothie mee tijdens het winkelen met lijnzaad of havermout erin :)

    Wij eten al 1.5 jaar koolhydraatbeperkt. Behalve in t weekend. Dan eten we wel rijst of pasta of brood. Anders vallen we teveel af. Wij hoeven niet af te vallen maar is onze leefstijl.

    Ik neem mandarijnen mee of een appel of banaan.
    Ik eet 1 kilo rauwe groenten over de dag, excl avondeten ,samen met een ei, kaas, worst of vis en noten. Verder eet ik 2 mandarijnen, aardbeien, mango of frambozen. In de ochtend standaard een groene smoothie.

    In de avond eten we gewoon spinazie of rode kool, salade etc. Alles zonder aardappels. Nu lust ik sowieso geen aardappels dus dat scheelt wel.
     
    Gigii, Elraange, Mammie87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Vandaag de dag weer gestart met een bak yoghurt en 2 mandarijnen. Zometeen een uurtje lopen, boodschapjes doen en daarna even wat dozen inpakken.

    Ik lunch vandaag met een salade met geitenkaas en appel.
    Vanavond 2 groenteburgers met groente en een gebakken ei.

    De kinderen eten een restje van gisteren met een kaasburger. Voor man moet ik nog even kijken. Dat brengt me meteen op het volgende punt. Soms wel lastig om iets te maken wat we allemaal kunnen eten en wat koolhydraatarm is voor mij. Mijn oudste sport veel dus hij moet juist veel koolhydraten eten.
    Bij voorkeur elke dag pasta met groente en eiwitten. Zo ben ik bijna elke keer allemaal verschillende maaltijden aan het maken. Hoe doen jullie dat?
     
    Gigii vindt dit leuk.
  13. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Ik eet zoveel groente dat mijn lichaam begint te staken:confused:
    Op de een of andere manier wordt ik misselijk bij het eten van groente. Het staat me echt tegen :oops: mijn halve gevulde paprika schuif ik door naar mijn man. De bonen laat ik maar liggen. Ik ga nog voor een grote bak yoghurt.

    Vanochtend wel enorm blij op de weegschaal. Ik denk dat ik al 3 kilo kwijt ben. Merk het ook met mijn broeken. De knoop hoeft niet meer los tegen de avond :p
     
  14. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    Ooh ik ben zolang niet heir geweest haha. Hier is er 5,5 kg af. Maar sta al weken stil, eet weer veel te veel ongezond. Maar ik kom niet aan en stom genoeg denk ik dan, ach, dan kan die stroopwafel er nog wel bij....

    Maargoed. We zitten midden in een verbouwing, van de keuken ook nog dus gezond koken gaat even niet, ik hoop 't daarna vol goede moet weer op te pakken en nog zo een 4 kg kwijt te raken!
     
  15. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.641
    2.106
    113
    Oohja ook ik merk dat als ik eenmaal eenkeet zondig, terug naar gezond echt moeilijk is!!
     
  16. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.167
    495
    83
    Mag ik ook meeschrijven? Ik ben vanaf januari 3,5 kilo afgevallen, daarna een maandje de motivatie wat kwijtgeraakt. Nu ga ik er weer voor, met name door gezondere keuzes te maken.. nou doe ik al met de vastentijd mee en eet ik geen chocolade en drink geen alcohol. Maar ik schrap ook snoep,koek en chips de komende tien weken. Sporten doe ik al drie keer per week en beweging krijg ik wel genoeg. Mijn doelen zijn fitter voelen, en onder de 70 komen. Mijn startgewicht is 77.5.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  17. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.167
    495
    83
    Mijn eten van vandaag:
    Ontbijt: havermout pannenkoek met kaas
    Tussendoor: halve appel en paar druiven
    Lunch: kippensoep en twee rogge crackers met roomkaas, kipfilet en komkommer
    Tussendoor: een eiwitreep
    Avondeten: kippensoep en een bakje rundvlees salade
    Tussendoor: denk bakje kwark
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  18. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Hier gaat het goed al mag het van mij nog sneller gaan.. ;)
    vandaag gewogen en ik gok dat er toch wel ruim 4 kilo af is. Ik gok omdat mijn weegschaal niet heel duidelijk te zien is haha.

    Nog 5/6 te gaan!

    Menu vandaag
    O: 2 Atkins crackers met beleg en plakjes komkommer, koffie en 2 glazen water
    T: Ik moet werken en dan mag ik eventueel een chocolade reepje van Atkins, en 2 mandarijnen.
    L: witlof met ham en kaas
    T: weet ik nog niet maar ik denk 2 gekookte eitjes met mayo en spek.
    A: vis, spinazie met salade.
    T: handje nootjes.
     
  19. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    O: 2 eiwitrijke broodjes met kaas/ham
    T: schaaltje kwark met kiwi
    L: carpaccio salade
    T: komkommer/blokje kaas/snoeptomaatjes
    A: kipshoarma met groente
    T: Ik denk een blikje finley mojito

    Hoe gaat het bij jullie meiden?
     
  20. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.167
    495
    83
    Je eet koolhydraatarm? Bevalt dat een beetje?
     

Deel Deze Pagina