Een opmerking over de babybedjes ;)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Elegance, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    We zijn vandaag teruggekomen uit egypte, en ze hadden alleen babybedjes dat als ons mannetje stond hij het bedje tot zijn middel had en er dus zo uit kon kukelen.. dat gaf wel een hele domper op onze vrijheid.. want het zwembad lag voor ons terras.. en toch moest ik of mijn man bij hem blijven als hij sliep.. ook het slapen gaan werd daardoor drama.. thuis is hij gewend te gaan staan/zitten en als hij er genoeg van heeft, gaat hij slapen.. dat ging nu niet, we moesten hem nu iedere keer vasthouden in zijn bed ( naar beneden drukken) zodat hij kon gaan slapen.. ook snachts bracht dat meer onrust met zich mee... we hadden al de meubels in de kamer veranderd, tafels rechtop gezet, ons bed tegen het bedje, bedje in hoek.. zodat hij zon min mogelijk de kans zou kunnen krijgen eruit te klimmen en als.. hij op bed zou belanden..

van te voren heb ik me toch goed geinformeerd, maar dit had ik dus niet verwacht.. en vind dat ik het wel moet kenbaar maken zodat ik er iemand misschien mee kan waarschuwen dat een eigen bedje meenemen misschien toch wel zo handig zou zijn geweest ;)

Deel Deze Pagina