Hoi, Weet iemand waar je de nijntje loopauto kunt kopen? Dat lijkt me wel een goeie voor Thijmen om mee te lopen omdat die een weerstandsknop heeft waardoor hij niet naar voren schiet (wat onze huidige loopauto wel doet). Of weet iemand een goeie andere loopauto? Groetjes Rosa
Wij hebben de loopauto van nijntje en die bevalt hier goed. Jesper heeft hem voor zijn eerste verjaardag gekregen. Je moet je alleen niet teveel voorstellen van die knop, want als je hem zeg maar te strak aandraait, dan rollen de bandjes idd niet, maar als je net zoals ons een gladde vloer hebt, dan glijdt hij er wel over. Dat is hier echter nooit een probleem geweest.
Heb hem nu gevonden bij toys 'r us. We gaan vanmiddag even kijken. Ook maar even testen De Bart smit bij ons had hem niet trouwens, maar dat is maar een kleintje.
ik vind toys r us wel erg duur. heb ook een loopauto gekocht, die was bij toys r us 10 euro duurder als bij kruidvat, van princess. alleen bij kruidvat was ie al weg haah
Hij is nu bij toys r us 29 euro ipv 35. Was wel een fijne verrassing De weerstandknop werkt tot nu toe wel fijn, je kunt hem echt zo instellen dat ie niet snel wegglijdt.
Wij hebben 'm ook! Eva kan er echt super mee lopen en vindt het echt heel erg leuk. De weerstandsknop draait uit zichzelf wel losser, dus wel iets om evt. op te letten. Hadden wij niet gedaan, bleek Eva dus al een tijdje zonder weerstand te lopen (nu zit er wel altijd iets van weerstand op). Dat ging en gaat heel goed trouwens, ze kan nu alleen iets harder lopen erachter .
Thijmen vindt hem gewelding. Hij kan er al een stukje mee lopen Alleen soms gaat ie nog steeds iets te snel, maar daar zal ie wel snel aan wennen.
Wij hebben hem ook en het is een geweldige loopauto. Maar wat ik een nadeel vind is dat die knop gewoon voorop zit en onze beeb er zelf aan draait en ineens door de kamer komt rennen
Hoi wij hebben 'm ook en de doorslag gaf die weerstandknop. Sam probeerde achter z'n blokkenkar te lopen, maar die ging te snel, arm kind. Drie dagen met z'n nijntjeloopkar en meneer liep overal achteraan: zn blokkenkar, z'n loopauto, de eetstoelen, de bureaustoelen Superaankoop dus
Hier hebben wij er twee! Gekregen voor de eerste verjaardag en ik vind ze super! inmiddels rennen ze ermee en spelen ze botsauto Echt een super-loopwagen!
wij hebben de babywalker van chicco, zit ook zon knop op dat ie niet te snel gaat. hij is met lichtjes en geluidjes. als je balletje door gatje heen doet, speelt ie een muziekje met lichtjes en als je erachter loopt, gaat muziekje ook[/img][/url]
Waar dan? Wij hebben die ook, maar die knop heb ik nog niet kunnen ontdekken . Ik heb wel de knop gezien, waarmee je 'm "op slot" kunt zetten, maar geen knop voor de weerstand.
wij zijn voor Svens verjaardag wezen kijken shoppen bij de bart smit, intertoys en toys r' us en alles is er even duur hier in de stad. vind die van v-tech wel erg stoer, hij is sowieso erg gek op v-tech speelgoed.
Hier ook een nijntje loopwagen en ze vind hem geweldig, ze loopt er echt super trots achter. Hier werkt de weerstandsknop ook super. Wat ik alleen jammer vind is dat ze alleen rechtdoor kan lopen, bochten lukt niet echt.
Dat ligt volgens mij niet aan de loopauto, maar aan dat ze nog niet kan draaien. Eva begint het nu een beetje door te krijgen (maar botst nu dus overal tegenaan ).
ben ook op zoek naar een leuke loopkar en die van nijntje is nog het minst "schreeuwerig" denk ik. Alleen zag ik bij die van Chicco dat de achterkant zeg maar een stuk uitsteekt. Is dit bij die van Nijntje ook? Heb deze nog niet "in het echie" gezien. Dat lijkt me namelijk wel handig ivm stabiliteit.
De achterste wielen steken een stukje uit inderdaad. Maar toen Eva zich er in het begin aan wilde optrekken, kantelde de loopauto wel. Maar al snel ging ze staan door kracht met haar voeten te zetten (in plaats van zich aan haar armen op te trekken) en toen kon ze er wel mee gaan staan.