miskraam...is het nu begonnen?

Discussion in 'Miskraam' started by Chilleke, Jul 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi,

vanmorgen echo gehad en helaas geen hartje te zien... :(

gisteren begon het met een klein beetje bloedverlies... en verder beetje oud bloed...

nu vanmiddag ongesteldheidskrampen (doet geen zeer maar voel me erg ongemakkelijk) en sinds vanavond ben ik aan het "vloeien"... maar het is niet veel ...eerst bruin met helder rood gemengd..maar nu helder rood. maar het is alleen bij het afvegen, dus komt iedere keer net niet op maandverband... wel blijf ik echt "krampen" hebben...

maar is dit nou het begin? :( hoop het eigenlijk wel...want ik wil het eigenlijk zo snel mogelijk achter de rug hebben...;)

bedankt alvast

2. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Meid, wat erg voor je dat het mis is. Ik denk dat je lichaam het vruchtje inderdaad begint af te stoten. Alleen kan ik je niet zeggen hoe lang het duurt. Dat is bij iedereen verschillend. Bij de een is het zo gebeurt, bij de ander duurt het dagen. Als je er graag snel vanaf wilt zijn kun je overwegen om Cytotec tabletjes te vragen. Die geven de boel nog een behoorlijke zet om het vruchtje uit te drijven. Er zijn verschillende verhalen over de ervaringen hiermee, maar ik zou het zo weer doen als het moest. Het was bij mij 5 uur na het zetten van de pillen voorbij.

Heel veel sterkte ermee.

3. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,881
    2,882
    113
    Noord-Holland
    Ja die krampen gecombineerd met bloed zijn het begin. Je blijft krampen houden terwijl je bm het vruchtje wegduwt; als het eenmaal je lichaam verlaat, houdt de pijn ook op. Daarna blijf je nog wel een aantal dagen vloeien.
    Sterkte!

Share This Page