Waar kun je zwangerschapsbroeken kopen voor een maatje meer. We kunnen er geen vinden is alleen maar skinny en dat past allemaal niet. Liefst willen we gewoon naar een winkel gaan waar we kunnen passen maar weten niet meer waar we moeten kijken. c&a heeft hier in de buurt niks meer miss etam ook niet h&m is al helemaal een ramp als je meer dan maatje 38 hebt.
Online bij wehkamp.. Ik heb mijn broeken toen gekocht bij miss etam. (vooral online) ik had maatje 48.
Belly-b of een andere specifieke zwangerschapswinkel checken? Ik heb 2 broeken gekocht bij een winkel in Den Bosch. Daarnaast is marktplaats misschien nog een optie? Ik heb alles in 1 pakket verkocht een tijd geleden,mogelijk doen anderen dat ook?
Via internet, bonprix of otto ofzo. Gewoon een stapeltje bestellen, thuis rustig passen en terugsturen wat niet goed past. Je moet vaak wel vooruit betalen,maar je geld word keurig netjes teruggestort als je iets terugstuurd
Ik had er uiteindelijk 1 in de kast,maar heb geen zwangerschapsbroeken nodog gehad, mn eigen broeken pasten gewoon. Mijn buik bleef net zo groot als voorheen,was alleen een stuk harder
Ik heb/had zonder zwanger zijn maat 46/48 en vond ook bijna niks. Via babywalz een paar broeken gevonden en verder inderdaad 2dehands. Als je mijn maat nodig hebt, mag je me pm-en, ik moet mijn zw.schapskleding nog wegdoen (er is geen plan meer voor een volgend kindje hier).