lieve forummeisjes, dit is zo ongeveer de onwerkelijkste dag uit mijn bestaan! want, vanmorgen heb ik te horen gekregen dat de zwangerschaps-bloedtest POSI was! nog pril, 13 dagen na punctie en 10 dagen na terugplaatsing van 2 'klasse A' - emmy's, dus een bescheiden HCG'tje van 9. maar toch ga ik t al van de daken gillen. met banner en al. hoe kort t ook mag duren, en juist daarom: ik wil er van genieten nu het eindelijk kan!!!! zwanger. misschien wel van een 2ling. na 21 rondes, 5 IUIs, 2 ziekenhuizen, 1 wonderkliniek en een geweldig centrum in dusseldorf: klingelbeeb is on the way! het is een regelrecht wonder! liefs! superblije, nog in shock verkerende, gelukkige klingel.
WOOOEEEEEHHHEEEEEEEE JIIIIIIPPPPPPIIEEEEEEE!!!! Gefeliciteerd meid!! Ben zoooo blij voor jullie!! Dikke knuf Sookie
Ook hier nog even: Helemaaaaaaaal geweldig Onwijs gefeliciteeeeeeeerd! Geniet ervan, want het gaat gewoon 9 maanden duren hoor
nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!!en ik hoop dat je over 8 mnd 2 gezonde beeb's mag vasthouden
Ook hier natuurlijk mijn felicitatie's. GILLLLL KLINGEL is ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meid super en dan ook super gefeliciteerd en geniet!!!!!!!!!!!!
Ontzettend en van harte en overdonderend gefeliciteerd met je zwangerschap, klingel!!! Geniet ervan en ik hoop voor je dat je een heerlijke, onbezorgde tijd tegemoet gaat, met een (of twee?? ) prachtige baby ('s) op het eind! Liefs Jenna ps: (ik was 1 van die 20 meelezers vanochtend )
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik word tante van een of meer Klingelbeebs! Van harte gefeliciteerd lieve Klingel!
Jeetje wat bijzonder, mensen vergeten soms wat een onwijs wonder het is zwanger te worden, maar jij bent daar zeker niet een van.. Bizar he het echt te mogen geloven, maar dat mag echt! Super veel plezier, geniet en ik wens je alle goeds!!!