miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door noenja24, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goededag,

Ik zit ergens mee...
    Ik heb rond 18 nov mij eisprong gehad was op 13 dec. 2 weken overtijd toen begon ik te bloeden en heb ik een (miskraam) dachten ze in het ziekenhuis op 14 december want mijn baarmoeder was schoon... Heb 14/15 dec flink gevloeid en toen stopte dat en werd het licht vloeien... Nu 29 december nog steeds... Maar nu is het zo dat toen in het ziekenhuis de zwtest negatief was... Dus ik had geen hcg meer in mijn lichaam... Nu doe ik een test en is hij ineens licht positief!!! Maar na en mogelijke miskraam en 2 x een negatieve test in het ziekenhuis 1 x en vk 1x is dat toch niet mogelijk... Ik snap er niks meer van... En jullie??? Enig idee???

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Je kan mss je vk bellen want dan zou je nu ook 6 weken zwanger moeten zijn en licht posi kan bijna niet tenzij je een hele late instelling hebt gehad... heb je misschien een foto van je test..... ik heb zelf 2jr geleden een mk gehad op 24 dec en had op 22 jan weer eer post test en dat is onze dochter lisa geworden... ik testte toen zelfs al 4 dagen voor nod weer posi...
    Ik hoop voor je dat het toch een positieve test is...
    Weet helaas maar al te goed hoe groot je verdriet is . Heel veel sterkte:(

Deel Deze Pagina