HOi Leden, Ik heb de laatste dagen last van een zeer lage baarmoeder, vrijwel direct na de ingang voel ik hem 'zitten'. Herkent iemand dit als een zwangerschapssymptoom of juist als een ongesteldheidssymptoom? Ik heb rond de ongesteldheid weleens( maar meestal niet) een lage baarmoeder, maar is nu heel erg!! (vrijdag is mijn NOD) Groetjes
heb ik ook, maar volgens mij zegt dat niets over of je zwanger bent. De stand van je baarmoeder kan dat niet zeggen. als ik ongesteld moet worden en ben heb ik dat ook. en nu ik zwanger ben dus ook.
Ik heb dat ook. En heb 1 kintje op de wereld gebracht. Tijdens mijn zwangerschap heb ik hier erg last van gehad. Moest veel plassen en naar mate de kleine groter werdt had ik veel pijn..De kleine is ook met 7maanden geboren.
Met 7 maanden! Erg vroeg, heeft het daar iets mee te maken gehad? Naar mijn idee is het niet echt gerelateerd aan een eventuele zwangerschap (hoewel er een kans is dat ik zwanger ben) Maar deze keer viel het mij extra op, was benieuwd naar ervaringen hierin. Ik heb al wel op internet rondgekeken, er waren enkelen die dit verschijnsel hadden toen ze net zwanger waren... Maar die waren op 1 hand te tellen...8) Hopelijk zijn er nog meer mensen die er 'ervaring' mee hebben en dit met ons willen delen Groetjes
Daar kan ik jou geen antwoord op geven. Maar bij mij was het wel een symtoon. Door mijn eerste zwangerschap ben ik er ook achter gekomen dat mijn baarmoeder erg laag ligt. Omdat ik er veder nooit voorheen mee bezig ben geweest. Vondt het allemaal wel goed. Dacht dat het zo hoorde. Jha 7 maanden was ook erg vroeg de kleine heeft ook 3 weken in het ziekenhuis moeten blijven. Maar ze is kerngezond en het is een sterke dame
Nee, als je baarmoeder heel laag zit zegt dat alleen dat je op dat moment niet vruchtbaar bent. Het zegt helaas niets over het wel of niet zwanger zijn. Bij zwangere vrouwen zal de bm ook laag zitten, maar dat is natuurlijk omdat ze niet (meer) vruchtbaar zijn Succes!
Dames met een lage baarmoeder, mag ik even een intiem vraagje stellen...Klopt het dan als je zo'n lag ebaarmoeder hebt, dat je partner het ook voelt tijden sgemeenschap met elkaar!? In een eerder topic werd ik bijna voor gek verklaard, omdat ik diezelfde vraag had...maar mijn vent zegt dat ie echt iets voelt of tegen iets aankomt, waar ie normaal nooit "last" van heeft gehad! liefs!
@Fafje: Ik heb ook een lage baarmoeder en de mond ligt er laag, ik kan hem zelf makelijk voelen. Mijn man voelt hem ook altijd. ik had dit al toen ik nog niet zwanger was. Tijdens mijn vruchtbare dagen lag hij juist heel hoog en kon ik er amper bij. Groetjes
Iedereen bedankt voor de reactie! Ik weet op zich voldoende! Het is g1 officieel zwangerschapssymtoom, maar bij iedereen persoonlijk! Hopelijk kruipt ze weer op d'r plek Maar dat zal vast wel en anders is er altijd nog een dokter Groetjes!
ik lees dat als je vruchtbaar bent je baarmoeder hoog zit en als je cyclus op een einde komt ze lager is ....maar ik zou proberen dit niet als een symptoom te zien want dat is iets te vaag denk ik.probeer op andere dingen te letten of doe een testje wens je geluk! xxxx
Jha bij gemeenschap kan jou pertner de baarmoeder wel degelijk voelen.dat heeft mijn partner ook.. het is dan ook erg gevoellig waardoor je makkelijk symptonen kunt krijgen als je gemeenschap hebt..maar dat hoeft natuurlijk niet