Snel stijgend hcg, bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Taatje84, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik hoop dat iemand mijn verhaal herkent. Ik ben na 5 jaar tobben eindelijk zwanger van de cryo tp van onze tweede ivf poging. Ik ben ongeveer 5+4 weken zwanger. Nu ben ik afgelopen weekend wat rood bloed verloren, in paniek het ziekenhuis gebeld, gister hcg geprikt en de waarde was rond de 20.000. Helaas vanmorgen weer bloed verloren incl. stolsels, weer paniek, naar het ziekenhuis gegaan, bloed geprikt en echo gemaakt. Alles lijkt er goed uit te zien. Waarde gestegen naar 27856.. Volgende week dinsdag hebben we de eerste echo om te horen of het hartje klopt, maar ik ben zo vreselijk bang! Wie heeft dit ook gehad?!?

Bekijk bijlage 357655

2. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid, wat naar! Ik ben ook nog niet zo lang zwanger, (nog) geen ervaring, maar ik wil je wel veel sterkte wensen en je een virtuele knuffel toesturen. Hopelijk blijft het goed gaan!

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook aantal keer tot week 11 nu gaat het beter!
    Blijft vreselijk eng!!

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter met 5 wk en 3 dagen een flinke bloeding gehad. Ik ging meteen naar de wc en had al een bloedvlek van minstens 10 cm in mijn spijkerbroek! Hoewel ik vanaf die dag bijna dagelijks (licht) bloedverlies had, tot een week of 11, zette een echte menstruatie niet door. Je moet je bedenken dat het bm-slijmvlies EN het vruchtje moeten worden afgestoten bij een mk dus dat gaat gepaard met heftiger bloedverlies dan een gewone menstruatie. Hoewel het bloedverlies dus wel aanhield, was het niet zo erg als die eerste bloeding en zeker niet te vergelijken met een echte menstruatie. Ik hoopte dus dat het toch goed zat. En met 8 wk tijdens de echo bleek dan eindelijk dat het hartje klopte! (Ik had nog geen vk en van de ha mocht ik eerder geen echo, omdat het hartje met 5 wk toch nog niet klopte, dus je toch niet kon zien of het nog leefde... :x)

Ik kan je natuurlijk geen garanties geven dat het bij jou goed zit, maar het kán zeker goed gaan! Zo lang het korte bloedingen zijn, die niet te vergelijken zijn met een menstruatie, en je geen buikkrampen hebt, zou ik proberen van het beste uit te gaan!

Sterkte!

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Bedankt voor jullie reacties. Spannend is het wel allemaal. Gaan maar duimen voor een goede afloop.

Geniet van jullie zwangerschap meiden!!

Deel Deze Pagina