5 weken en 2 dagen zwanger en ClearBlue zegt 1-2

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wens84, 18 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja dat snap ik. Bah. En ze wilde dus ook niet meewerken aan een bloedtest? Al lijkt die kruidvat test van nu ook niet hoopgevend. Wat rot zeg
     
    Wens84 vindt dit leuk.
  2. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Nee ze wilde niet meewerken aam een bloedtest moet toch afwachten.

    Heb op 4 april mijn afspraak staan. En zou nog wel kunnen proberen te bellen naar de VK maar enige wat ik dan kan vragen is om een vroegere echo. Maar zolang er geen bloed is en stel ik zou volgende week een echo krijgen dan weet je nog niet meer als nu als er geen hartje klopt en kan ik alsnog afwachten naar 4 april. Pppfff wel echt verschrikkelijk dit hoor :( die onzekerheid.
     
  3. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Vanaf een week of zeven (meestal eerder) moet je toch wel een hartje kunnen zien. De vk snapt ook heus wel dat je in onzekerheid zit. Ik zou de afspraak vervroegen naar eind maart en dan echo met 6+5 ofzo. Als het mis is wil je dat toch zsm weten? En misschien is het goed en scheelt het een week vreselijk stressen
     
  4. wens09

    wens09 Fanatiek lid

    1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Jeetje wat een weinig menselijke reactie zeg! Kan me voorstellen dat je je echt rot voelt nu.. zo onzeker! En dan helpt zo’n reactie echt niet. Is je kV test lichter geworden..? Ik heb er geen verstand van want weet niet wanneer testjes weer ‘mogen’ aflopen?
     
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit en ik zou toch gewoon nog een keer je eigen huisarts bellen. Volgens mij mogen ze je niet zomaar een bloedtest weigeren toch? Je vraagt niks geks. Leg het gewoon rustig uit en zeg dat die onzekerheid je vreselijke stress bezorgt. En zeg ook hoe je vandaag bent behandeld. Gewoon op je strepen gaan staan hoor! Mag best! Er is gewoon kans dat het wel goed zit! Ik hoop het meid! Dikke knuffels
     
    wens09 vindt dit leuk.
  6. angela22

    angela22 Bekend lid

    7 apr 2016
    782
    572
    93
    Ik las al eventjes mee maar wil toch graag reageren...

    Ik heb namelijk ook zo'n huisarts die hier erg moeilijk om deed. Ze zei ja en als je hcg in je lichaam hebt wil dat nog niks zeggen of het goed zit de ja of de nee... toch na lang zeuren mogen prikken... En idd positieve blieduitslag. En het is mis gegaan met 8+4.

    Ik snap je onzekerheid en dat je graag duidelijkheid wil. Maar met zo'n bloedtest zegt het ook niets... helaas :(

    Heel veel sterkte en ik hoop met heel mijn hart dat het goed zit voor je.

    Knuff
     
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Bijzondere uitspraak van je ha.
    Mijn verloskundige ging juist uit van mijn positieve ovulatietest..
    Zij zei dat dat veel nauwkeuriger was als uitgaan van je laatste menstruatie.
    En het klopte bij de echo ook precies qua termijn.

    Als je onzeker blijft, wat ik me kan voorstellen zou ik nogmaals de ha bellen en blijven zeuren om een bloedtest.
    Deze wel na 2 dagen of iets meer laten herhalen zo zie je of er oploop is.
     
  8. Nikki15

    Nikki15 Bekend lid

    16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Een arts mag je zoiets niet ontnemen, je betaald het tenslotte zelf!!! En je kunt het het beste 2 á 3x laten prikken. Mijn HA was eerst ook wat sceptisch nav mijn verzoek, maar vaak is het gewoon onwetendheid. Ze hebben eigenlijk geen idee hoe dat precies werkt "HCG meten". Nadat ik hem dat had uitgelegd werkte hij direct mee...En kreeg ik bij de 2e en 3e uitslag zelf te horen dat hij blij om te zien dat de oploop kennelijk goed was ;)

    En als je toch eerder een echo overweegt, kun je altijd nog zelf een vitaliteitsecho regelen bij een echobureau.
     
    MissMorrow vindt dit leuk.
  9. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ja, doordat in Nederland de verloskundige zorg niet meer door huisartsen wordt gedaan hebben ze er ook minder kaas van gegeten dan de verloskundigen, die doen immers de hele dag niks anders, werken met (pril) zwangere vrouwen. Maar goed, dan had de huisarts alsnog gewoon naar je vraag kunnen luisteren en meegaan in je verzoek tot een bloedtest. Want dat kan jouw onzekerheid deels wegnemen en deze rotsituatie veranderen. Echt niet te doen toch om nu twee weken te gaan zitten wachten.
     
  10. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Dank voor jullie lieve en adviserende reacties :oops:

    Ik weet het echt even niet meer. Ga morgenochtend sowieso wel even de vk bellen, al is het alleen maar om mijn onzekerheid uit te spreken en misschien toch vragen om een vroege echo. Al is het maar dar ze iets eerder als 4 april even kijken. Deze onrust doet me ook geen goed merk ik :cry:
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  11. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Wens84 oh vreselijk die onzekerheid...

    Heb je eerder met Kruidvat getest? Anders is het ook moeilijk vergelijken misschien..

    Ja ik zou ook de verloskundige even bellen. Je kan evt bij hun ook vragen om een bloedonderzoek, die zijn toch vaak wat meelevender wat dat betreft.

    Ik ga heel hard voor je duimen!
     
  12. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Ik denk niet dat ik nog hoef te bellen :cry: bovenste is van gisteren en onderste is vanmorgen met geconcentreerde urine :cry:

    Nu dus wachten tot ik ga bloeden :cry::cry:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Dat ziet er idd niet hoopvol uit :( sterkte :(
     
  14. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hey meid, wat rot dat het bij jou nu net zo verloopt als bij mij :( bij mij begon het vloeien op de dag dat mijn test weer negatief was, dat kan bij jou dus nog wel een paar dagen duren
     
  15. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @Wens84 verdomme...had het zo gehoopt voor je!
    Dikke knuffel en denk aan jezelf!
     
  16. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Hè bah wat vervelend :( Heel veel sterkte!
     
  17. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ach nee. Wat vreselijk. :( Digitale knuffel.
     
  18. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Neeeee :(:(.
    Wat ontzettend verdrietig... heel veel sterkte....
     
  19. active82

    active82 Fanatiek lid

    24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ah nee wat ontzettend verdrietig. Sterkte! Digitale knuffel
     
  20. sannekrul

    sannekrul Fanatiek lid

    9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte ❤️
     

Deel Deze Pagina