Vandaag het fantastische nieuws mogen ontvangen dat er geen bijzonderheden zijn uitgekomen uit de NIPT test die we vorige week gedaan hebben en dat alles in orde is. Maar daarnaast ook na een vrij partij van vandaag toch wat bloedverlies gehad toen ik naar de wc ging en naar het toilet papiertje keek bij afvegen. Het was heel minimaal maar dan nog.. zie liever niks dan bloed. Vriend en ik hebben vaker gemeenschap gehad tijdens deze zwangerschap maar tot nu toe nog geen bloedverlies gehad. Ben meerdere keren al naar het toilet geweest vandaag alleen maar om te kijken of ik nog wat bloed kon spotten. Nu weet ik dat dit onschuldig is aangezien dit eigenlijk zeker van de vrijpartij af komt. Maar ik hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren want dan is de lol van het vrijen er ook weer snel van af.. Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en heb je vaker last gehad van bloedverlies tijdens de zwangerschap na/tijdens het vrijen?
Hier ook gehad. Daarna gestopt met seksen, we hadden liever geen seks dan ons elke keer kapot schrikken en twijfelen of het door de seks kwam of toch iets anders.