Volgens mij heb ik een vroege miskraam gehad, en ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. M'n nod was afgelopen zondag 7 april. Ik had sinds vrijdag ontzettend veel last van m'n borsten (herkende ik van m'n eerste zwangerschap). Nu werd ik maandagochtend 'ongesteld', dacht ik. Behoorlijk teleurgesteld maar ik twijfel nu of ik een vroege miskraam heb gehad. Ik verloor maandagochtend vroeg een enorme klodder bruine smurrie en stolsels (sorry voor de omschrijving), sinds gisteren enorm veel bloed. Normaal ben ik nooit zo heftig ongesteld. Ik ben steeds misselijk, heb een rare buikpijn, lage rugpijn en m'n borsten doen nog steeds pijn. Lijkt dit op een vroege miskraam? Ik weet het ff niet...moet ik de gyn bellen om het toch te laten checken? Ik had nog geen zwangerschapstest gedaan omdat ik pas na nod wilde testen.
Als je zwanger bent geweest kan je nu nog een test doen en als het goed is zit er nog hcg in je bloed. Ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad, dus kan je niet vertellen of dit dat ook was. Sterkte meid!
Hoi MPO.. het word pas vroege miskraam genoemd als er "bewezen is" dat er inderdaad een zwangerschap is geweest.. Als ik jou was zou ik toch nog ff een testje doen voor de zekerheid... dan weet je een beetje hoe of wat , en aan de hand daarvan kun je dan verder kijken... liefs
Even een update: Sinds mijn menstruatie (8 april) alleen maar buikpijn en lage rugpijn gehad, gisteravond verloor ik ineens weer veel bloed (cyclusdag 11). Net toch maar even de fertiliteitspoli in het ziekenhuis gebeld en ze vermoeden toch ook een vroege miskraam op basis van mijn verhaal. Ik moet komen voor een inwendige echo.
Wat vervelend! Het kan twee dingen zijn. Zoals je zegt een miskraam of een menstruatie die anders verloopt. Veel sterkte!
Ik heb hetzelfde gehad, ik heb toen 12 dagen gevloeid. Op basis van mijn beschrijving ging mijn gyn ook uit van een vroege miskraam...
Hi meiden, ik heb vanmorgen een test gedaan en die was positief! Een foto staat in mijn album. Ik ben nu helemaal onzeker
Jeetje! Dus je bent nu bijna 2 weken overtijd/cd14 nieuwe cyclus?? Verlies je nog steeds bloed? Wanneer krijg je een echo? Goh... weet niet wat ik moet schrijven... zoiets verwacht je niet, wel? Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen! En stiekum heel hard voor je duimen!! Edit; ik was even in de war met de data's Je zou nu dus 6 weken zwanger zijn.... maar dan klopt de cb indicatie niet... pfff ik ben bang dat er iets niet goed zit...
@cyntje ja ik had toen een test gedaan en die was hartstikke negatief! Snap er ook niks van, inderdaad wat je zegt, die 1-2 weken indicatie baart mij ook zorgen Maandag krijg ik een echo, die had ik vrijdag al afgesproken met het ziekenhuis toen ik belde over mijn vermoedens over een vroege miskraam. Pfff, hoop zo dat het alsnog goed is maar heb weinig hoop.
Wat gek toch he? Zou het niet een positest van een eisprong kunnen zijn? Ik lees namelijk wel vaak dat een kv test op de eisprong reageert. Ik heb zo eens op cd 8 een digitale ovutest gedaan omdat ik 2 weken misselijk was, kreeg geen hap door mn keel. Wel gewoon ongi geweest... Ovutest gaf de een smiley en ik dacht dus dat ik zwanger was.... meteen zwangerschapstesten gaan komen, helaas negatief. Van een ei kon het niet geweest zijn want een paar dagen later kreeg ik follikelmetingen en die eitjes waren nog lang niet groot genoeg.
Ach lieverd toch! Ik hoop voor je dat het er alsnog goed uit ziet op de echo, maar vrees het ergste. Heel veel succes! Dikke knuf!
Goh wat maar voor je! Ik hoop dat het allemaal goed gaat morgen en ben benieuwd naar wat er uit blijkt. Hoop natuurlijk het meest positieve voor je!