Heb sinds vandaag iedere keer als ik over een hobbel fiets of over een drempel rijdt. Iedere keer zo`n raar gevoel in mijn onderbuik net alsof mijn baarmoeder een sprongetje maakt. Kent iemand dit gevoel en moet ik me hier druk om maken of heb ik vandaag waarschijnlijk gewoon teveel gedaan. Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Hoi, misschien even je plasje wegbrengen naar de ha om te laten checken of je geen blaasontsteking hebt. Die kan nl in je zwangerschap heel anders aanvoelen dan anders.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe normaal een blaasontsteking voelt. Heb het volgens mij nog nooit gehad. Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord.
Toen ik 12 weken was, zijn we op vakantie geweest in Frankrijk en hebben we over veel hobbelige wegen gereden. Ik had ook zo'n vreemd, raar bobbelig gevoel in mijn baarmoeder (ik kan het niet anders omschrijven. Het leek wel een beetje alsof mijn baarmoeder, vruchtwater, of vruchtje mee stuiterde) en het voelde helemaal niet prettig. Als ik over gladde wegen reed, dan had ik er geen last van. Misschien heb je wel hetzelfde gevoel als ik gehad. Ik ging er toen vanuit dat het aan die hobbelige wegen lag en heb er daarna geen last meer van gehad. (mijn volgende echo was ook prima) Succes! Marla