buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben nu een koelstra simba, voor de derde keer in een jaar is dat ding kapot. Gebeld naar de winkel en we mogen hem komen ruilen voor een andere.

Nou raden jullie het al, het wordt geen simba meer voor ons! Maar ja welke dan wel?!?! Liefst in prijsklasse van 100,- (om en nabij)

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben een Chico Liteway. Nog te weinig gebruikt om een oordeel te geven maar hier stond ik toen te twijfelen met de Simba en hun raadde me echt deze aan, die maar 10 euro scheelde.

Kan ook helemaal plat, net als de Simba

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Waar wij hem kochten, raadde het andersom aan. Dus de Simba omdat de chicco maar enkele wieltjes heeft voor ipv dubbele en dat er veel klachten waren over de chicco..

Maar ik zie wel op de site van consumentenbond dat de chicco als beste koop uit de test komt :(

4. Purk

Purk Niet meer actief

Wij hebben hem net gekocht, wat gaat er steeds mis dan? Gewoon pech of is het niet zo'n goeie buggy?

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    na drie weken brak het klikding van het harnas
    2 maanden later flikkert er een wiel af en nu is datzelfde wiel weer eraf.

Verder kraakt en piept hij en blokkeren en zwabberen de wielen steeds. Is al vier keer naar gekeken, alles gesmeerd en vastgedraaid maar helaas pindakaas het gaat niet weg. De laatste keer stond er op reparatieformulier, buggy te zwaar beladen geweest, nou onze dochter weegt nu tussen de 10 en 11 kilo dus dat lijkt me niet..

Ik ben nu boos geworden, moet steeds 40 km rijden naar de winkel waar we gekocht hebben en ben al vijf keer heen en weer gereden. De winkel is het ook beu dus ze zeiden nu kom maar een andere uitzoeken dan regelen wij het wel met koelstra.

6. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Wij hebben een CompaCity van Safety 1st. Bevalt prima! Er zitten 5 standen op, in hoogte verstelbare duwstang, ruim boodschappenmandje, ruime kap en een regenhoes. Komt (naar ik heb horen zeggen) uit dezelfde fabriek als Maxi-Cosi. Hij kost nu dacht ik rond de 80,00.

7. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    nou ben ik ook aan het rondkijken voor een buggy... en kwam uit op de chicco lightway... wij zijn beide alleen best lang.. ik 1.79 en vriend 1.89 is de chicco een beetje een hoogte waar wij fijn achter kunnen lopen? weet iemand dat???

8. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Wij hebben de Chicco Liteway. Ben er best tevreden over.
    Bij onze dochter hadden we een MClaren (roze), maar dit kun je niet met elkaar vergelijken, het is natuurlijk ook een heel andere prijsklasse.
    @dnise: Ben zelf 1,68 en vriendlief is 1.76, wij lopen er goed achter. Je kunt er het beste in de winkel even achter staan/lopen.

9. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    wij hebben ook een chicco liteway alleen nog niet echt gebruik van gemaakt af en toe heeft hij er ingelegen ( helemaal plat) en dat bevalt tot nu toe goed:D m'n vriend loopt er ook goed achter en die is 1,83

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Och wat een pech zeg! Anders op marktplaats zoeken naar een goede 2e hands mclaren?
    Ik heb 2 2e hands buggy's een zapp en een mclarten volo. Bijde meer dan 5 jaar oud en rijden super! Geen blokkerende wielen etc.
    De zapp was krijgertje van mijn zus. De volo voor 17,50 via MP.

Succes met de zoektocht naar een andere buggy.

11. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
  12. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Wij hebben onlangs een buggy van mamas and papas gekocht (de tour) en we zijn er erg blij mee!
    Enige kleine nadeeltje is dathij niet superklein is op te klappen omdat er een kussentje/dekentje in zit zodat je kleine wat comfortabeler zit.
    Als deze eruit is is hij weer wat kleiner.

Ben er keiblij mee :)

Mamas & Papas Buggy Tour | Buggies | Baby-Dump

13. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    wij hebben een chicco liteway buggy en dat ding is echt ideaal en gaat overal mee naartoe.

succes met je keuze

14. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hier een koelstra Simba en echt geen problemen mee.
    Buggy is nu zo'n 2 jaar (vrij intensief) in gebruik.
    Ik zou zo weer voor een Simba gaan!
    Ik denk dat jij toevallig een rotbuggy te pakken hebt.....

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat denk ik ook maarja ik ga het risico niet nemen om nog een keer een simba te pakken ;)

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik mag een nieuwe uitzoeken bij de winkel, krijg geen contant geld terug dus mp is geen optie..

17. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik ben fan van de quinny zapp. Heb ook de koelstra simba gehad, wat een vreselijk ding.
    Toen de zapp gekocht, hadden we veel eerder moeten doen. Voor mijn zoontje gebruikt ik het onderstel nu ook, maar dan met de zapp xtra erin, dan kan hij ook in verschillende standen en naar je toe zitten.

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier ook de Chicco liteway! (de roze met witte hihi)

Heerlijke buggy! (kan ook mee op de fiets)

Enne mijn man is bijna 2 meter en kan er prima achter lopen!

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    We hebben geruild voor een mutsy easyrider... Chicco hadden ze alleen de roze en dat wilde ik niet..

Deel Deze Pagina