De eerste met 8 weken, 8 weken bv gehad, daarna fles. De tweede met 20 maanden!, ook 8 weken bv gehad, daarna fles. Voeding zegt niet zo heel veel hoor.
Met 13 maanden, waarvan 11,5 maand borstvoeding. Het hangt er trouwens wel vanaf wat je definitie van doorslapen is: officieel is dat namelijk volgens mij al vanaf 5 uur aaneengesloten slaap....
Oh oeps. Misschien kan iemand die verhuizen naar het juiste gedeelte dan. Wist niet zo goed waar ik het bij moest zetten.
Van 23.00-7.00 aan een stuk door...hier nog niet, ben benieuwd wanneer ze dat gaat doen .Ze kreeg eerst borstvoeding, nu flesvoeding. (overigens niet de reden voor de overstap naar fles en volgens mij maakt het idd niet uit qua slapen)
hier met 10 weken.. op borstvoeding! Een enkele keer komt ze nog 's nachts, maar dat is hooguit eens per 2 weken..
met 11 dagen sliep hij door van 23.00 tot 6.30 heb 7 maanden borstvoeding gegeven. va 1 jaar begon het spoken in de nacht
Hier slaapt ze nu al 1,5 week door, van ongeveer half 1 tot 7 uur. Dit is sinds we Zantac gebruiken en ze was toen 5 weken! Wel wordt ze af en toe eerder wakker, maar slaapt dan binnen 10 min weer. Geen nachtvoedingen dus sinds 1,5 week!
Onze oudste kreeg 9,5 maand bv en sliep al door (van 22.00 tot 8.00) met 3 weken. Onze jongste kreeg 6 maanden bv en sliep door (van 21.00 tot 8.00) met 4 weken. Alleen onze jongste sliep door tot 1 jaar en toen ging het mis . Hij is nu 1,5 en slaapt nog steeds niet door (dus nu een half jaartje).
Ons knulletje heeft nadat hij zijn eerste vaccinaties heeft gehad een week doorgeslapen van 23.30-07.00uur. Daarna vond hij het mooi geweest en nu slaapt hij van 23.30-05.00u (tussen 05.00 en 06.00u komt hij vaak 2 a 3 keer) We geven hem dan geen voeding omdat ik niet het idee heb dat hij honger heeft en vaak als je hem even weer lekker instopt en zijn speen geeft valt hij weer in slaap tot 07.00u. Hij krijgt 2 voedingen flesvoeding en 3x borstvoeding. (de laatste fles is flesvoeding)
De eerste na 4 weken, de tweede nog steeds niet (bijna 8 maanden). Hebben allebei flesvoeding gekregen.
Gestart met borstvoeding, na 4 weken over gegaan op kunstvoeding ivm ernstige kma en slaapt nog steeds niet door... Ik zou persoonlijk mn keuze borst of flesvoeding hier niet vanaf laten hangen...
6 weken van 23 tot 7/8, 3 maanden van 8 tot 7, op volledige borstvoeding. Met 4,5/5 maanden kwam de nachtvoeding om 4 uur terug. Met 7 maanden is hij weer klokje rond gaan slapen. Af en toe een spooknacht tussendoor. Met 9,5 maand kreeg hij voor het eerst flesvoeding ipv borstvoeding voor de nacht en dat maakte geen minuut verschil.
Tussen de 4 en 6/7 maanden heeft mijn zoontje doorgeslapen. Daarna niet meer. Altijd flesvoeding gehad.
Vanaf 8 weken. Altijd volledig fv gekregen. En nu slaapt ze nog steeds altijd door, behalve als ze echt ziek is
Hier borstvoeding. Elin heeft vannacht voor het eerst sinds maanden doorgeslapen>Meestal komt ze 2x per nacht voor een voeding. Ze is nu trouwens een half jaar
Hier borstvoeding. Aiden slaapt nog steeds niet door. Nou ja, vorige week heeft hij 5 nachten achtereen doorgeslapen. Vast een vlaag van verstandsverbijstering, hahaha , want sinds een paar nachten wordt hij weer wakker 's nachts en heeft hij ook echt honger.