3 weken na miskraam kwaaltjes!Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hennie36, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hennie36

Hennie36 Lid

21 feb 2015
    75
    1
    0
    Hallo

22 februari 2015 kreeg ik wat bloedverlies bij een zwangerschap
    Van 5 weken en 5 dagen.
    Bleek ook een blaasontsteking te hebben en helaas 24 februari zette de miskraam echt Door.
    Bij gynaecoloog geweest en alles was schoon en als we er aan toe waren mochten we weer gaan proberen.
    Ik ben net 37 jaar....Dus ja niet heel veel tijd meer.

Als mijn cyclus weer normaal zou zijn dan zou 22 maart weer
    Mijn menstruatie beginnen.
    Maar het zou kunnen zijn dat ik zwanger ben.
    Sinds 1 week eet ik de hele dag door,sinds vanmorgen misselijk,
    Gerommel in mijn buik,hoofdpijn en vergeten wat ik wou zeggen:)

Toch een test gedaan maar die was negatief..
    Want het is nog te vroeg.
    Maar ohzo moeilijk om te wachten.
    Vanmiddag even naar de huisarts geweest.
    Urine nagekeken....negatief zwangerschapstest,mijn urine is op kweek gezet omdat het niet duidelijk was te zien of ik blaasontsteking heb.
    Nu morgenochtend een bloedtest afnemen en dan donderdag bellen of deze positief of negatief geeft.
    Hoop zo positief natuurlijk.
    En anders toch tot na het weekend wachten of mijn menstruatie begint of dat mijn HTC waarde nu nog te laag is en dan wel zichtbaar in urine is en dat de test positief is.
    Oh ik hoop het zo....
    Wie heeft dit nog meer meegemaakt?

Groetjes Hennie

2. elliebelly

elliebelly Actief lid

11 sep 2013
    170
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb 19 feb. Een miskraam gehad en afgelopen donderdag had ik een positieve test in handen. Heb vanochtend een echo gehad om te controleren of ik geen bbz heb of dat er nog weefsel zou zitten. En alles was keurig schoon, geen enge dingen.
    Ik ben dus heel snel weer zwanger geraakt, nu heel erg hopen dat het goed gaat nu!
    Maar 3 weken later teste ik dus alweer positief ( er zat nog hcg in mijn lichaam vandaar dat ik zo ssnel al een dikke streep had ) het kan dus echt!

Ik moet nu 3 weken wachten voor een volgende echo, en ondertussen hopen dat het blijft zitten!

Hoop dat je goed nieuws te horen krijgt henny!

3. Hennie36

Hennie36 Lid

21 feb 2015
    75
    1
    0
    Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan.

Ik had 3 dagen na miskraam negatieve test en tot nu toe ook nog.
    Maar heb wel kwaaltjes.
    Ik hoop het zo

4. fierce

fierce Actief lid

23 dec 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben na vijf maanden van mijn mk weer zwanger geworden, ik voelde iedere maand symptomen, maar het scheen allemaal tussen mijn oren te zitten. Nu ik dit keer zwanger bleek te zijn voelde ik niets. Het is gek hoe je lichaam je voor de gek kan houden, maar het kan ook heel goed betekenen dat je wel zwanger bent. Ik hoop het voor je dat je goed nieuws krijgt, bij de een duurt het langer dan bij de ander.

Deel Deze Pagina