bloeding na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door chanti1990, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Hoi,

Een vraagje! Na de bevalling heb ik veel last van Naweeën en buikpijn gehad. Bij het bloeden verloor Ik 5 dagen na de bevalling een groot stuk vlies wat waarschijnlijk nog van de placenta bleek te zijn. Het bloeden werd daarna minder.
    Maar dinsdag en zojuist had ik een bloeding. Binnen 5 minuten kraamverband vol en zelfs zoveel dat het er nog langs ging en mijn broek er ook onder zat.
    Is dit normaal?

Groeten,
    Chanti

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo chanti,

ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Maar ik vind wel dat je ruim vloeit als je binnen 5 minuten een kraamverband vol hebt. Mogelijk heb je nog een stuk vlies verloren, maar het kan ook komen als er een stukje placenta achter gebleven is. Hierdoor kan je ruimer vloeien. Ik zou je toch adviseren contact op te nemen met je verloskundige en haar dit melden. Indien het vermoeden bestaat op een rest, wordt je doorgestuurd naar het ziekenhuis voor extra onderzoek. Succes!

Groetjes Monique

3. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Oke dank je wel voor je antwoord.
    Kunnen ze dan nog iets zien door middel van een echo of Hoe gaat zoiets?

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Ze kijken dan inderdaad met een echo. Blijkt er nog wat te zitten dan vindt er vaak een curretage plaats. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina