Ik vraag me af wat hoeveel en vaak jullie je kindje van 5 weken eten geven. Hoe zwaar en wat is de lengte van je kindje. Onze Finn krijgt 6/7 voedingen van 120 ml en heb nu het idee dat het toch iets te weinig voor hem is. Finn was woensdag 4 kilo en 53 cm.
Lynn zat met 5 weken op 6 voedingen van 110 a 120 cc. Ze was toen zo'n 3800 a 3900 gram en lengte was rond de 49 a 50 cm
Jeetje zeg! Wat een verschil allemaal met Alicia! Alies krijgt 5/6 voedingen per dag van 60ml! Meer krijgt ze niet op! Ze groeit daarentegen wel goed. Ze is in anderhalve week tijd een halve kilo aangekomen. Ik maakte me niet echt zorgen ook omdat het CB zei dat alles goed met haar was en dat alle kinderen verschillend zijn maar nu ik dit lees begin ik toch wel een beetje te twijfelen !
Thomas is zeven weken oud en weegt 5600 gram bij ongeveer 54 cm. Hij krijgt 2X flesvoeding a 125 ml en zo'n 5 a 6 keer borstvoeding... Over verschillen gesproken... hahahaha
Suus is bijna 7 weken en krijgt 5 voedingen per dag. de eerste 2 flessen 120cc water, die van 15 en 19u 150cc water en de laatste fles om 22u weer 120cc. Omdat Suus al doorslaapt snachts en ze de laatste fles en de eerste fles vaak niet helemaal opkrijgt, krijgt ze zo wel genoeg binnen. Charlotte