5 weken en lage rugpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vadain, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wie herkent het? Ik heb gedurende dag geregeld dat ik mn onderrug goed voel. De ene keer word ik ermee wakker andere keer begint het in de avond. Ben vandaag 5 wk zwanger en had het al twee dagen voor nod. Ik herken het totaal niet van mn eerdere zwangerschappen dus ik knijp hem behoorlijk.

Herkent iemand het of ...

2. piranna

piranna Lid

11 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er al sinds 8 of 9 dpo last van, vermoedelijk toen het innestelen begon. Ik heb hormoonschommelingen altijd al direct in mijn onderrug gevoeld, net of de pezen/ligamenten/banden of wat dan ook losser worden en mijn onderrug daardoor instabiel wordt. Dat zorgt voor een zeurend gevoel en af en toe flinke pijnscheuten als ik opsta of iets verkeerd optil. Volgens mij is t normaal :)

3. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Ja hoor, maar meestal savonds na een drukke dag

4. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Yup,ik heb het non-stop..is normaal heb het nagevraagd bij mijn verloskundige,door het zwangerschaps hormoon worden je botten weker zodat het kindje de ruimte krijgt en later dat je kan bevallen en dat voel je,ook kan het bekken instabiliteit zijn,komt beide door de hormonen.

5. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik heb er ook bijna iedere dag last van ..
    Zou wel normaal zijn lijkt mij van de hormonen etc

6. Emra

Emra Lid

23 mei 2015
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook, lage onderrug en onderbuik...beetje een zeurend gevoel

7. chrisje1981

7 sep 2015
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    hierook al volop aanwezig, herkenbaar, vorige zwangerschappen ook gehad.. eindigde 2x met bekkeninstabiliteit vervroegd in de ziektewet
    kalm aan blijven bewegen, een bekkenband heeft mij zeker wel geholpen

8. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu 6 weken en heb daar ook erg last van. ik zou me niet teveel zorgen maken hoort er allemaal bij.
    bij mijn zoontje heb ik dat ook niet gehad maar niet elke zs is het zelfde:)
    vandaag een echo gehad en alles was gewoon in orde met de beeb.
    dus zegt niks

9. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Ik ben best blij dat ik dit topic tegenkom.. Ik heb sinds gisteren ook zo'n enorme last van mijn onderrug! En van die zeurtjes in mijn buik... Echt naar! Ik herken dit totaal niet van mijn vorige zwangerschap!
    (Ben nu trouwens 7 weken zwanger)

10. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ja hoor! Ik had het het heftigst in de week voor mijn NOD. En nu nog bij vlagen. Was voor mij ook nieuw!

11. Demi1987

Demi1987 Nieuw lid

28 sep 2015
    2
    0
    0
    Hoihoi bij mijn ook die lage rugpijn als ik loop en bezig ben is dat bij mijn als ik zit is het na de rand weer over maar heb ook last van links lichte buik krampen en gaat naar me lies uit die pijn. Het is trouwens mijn 3 de zwangerschap bij geen 1 zoiets meegemaakt maar goed ook geen miskraam gehad dus denk aan allees hoop dat het gewoon er bij hoord ik ben 5,3 weken zwanger...

12. Demi1987

Demi1987 Nieuw lid

28 sep 2015
    2
    0
    0
    Hallo vadain

hoe gaat het met je heb je nog last van lage rugpijn klachten?

Deel Deze Pagina