hallo, op t cb hebben ze tegen mij gezegt dat mijn dochtertje te dik is . nou dit vond ik niet bepaald leuk om te horen en naar mijn idee is ze helemaal niet te dik die van mijn zus wogen op die leeftijd allebij een stuk meer en haar oudste nu 5 is weer gewoon normaal eerder te mager dan te dik . ze zei ook dat mijn dochtertje nooit slank zal zijn en altijd mollig zou blijven !! dit is haar schema : 8.00 fles 180+6 9.15 fruit 11.30 fles 180+6 en een paar stukjes brood om te oefenen . 15.30 fles 180+6 en tussen 17.00 en 17.30 groenten 19.30 pap fles en daarna slapen ze slaapt gewoon heel de nacht door. eerst kreeg ze smorgens ook pap maar op t cb zeiden ze dat ik de avond pap maar weg moest laten dat hebik geprobeert maar dan slaapt ze niet door dus heb ik de ochtend pap er maar af gedaan . ze is 6 maanden en 3 weken ben 27-4 op t cb geweest en toen woog ze : 8330 en was 66,5 cm . want vind u daar nu van ?
Hallo, Als ik kijk naar wat je kindje per dag eet, dan ziet dat er prima uit hoor. Ik vind het een goed idee om de avondpap aan te houden en de ochtendpap te laten vallen. De meeste kindjes van 6 maanden eten volgens dit schema. Vaak verandert het gewicht van een kindje wanneer kindjes wat meer gaan kruipen, lopen enz. Groeten eveline
bedankt voor je reacktie . maar vind je ook dat ze al kunnen zien dat ze nooit een slank kind zal worden en altijd mollig zou blijven ?????
Hallo Lisa, Ik denk dat je dat niet zo kunt zeggen hoor, veel kindjes verliezen het mollige vanaf een jaar of anderhalf vanzelf. Ik vind het vervelend dat je er een naar gevoel aan over hebt gehouden. Groeten Eveline