Buikbanden?

Discussion in 'Zwangerschap' started by LiittleOne, Feb 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    zelf ben ik naar buikbanden aan het kijken, mijn truien worden een beetje kort en je begint mijn buik te zien..
    zou graag buikbanden willen gaan dragen, maar ik zou niet weten welke maat ik daarin moet nemen.
    mijn buik gaat toch nog groeien..
    ik heb van mezelf maat 36, dus iemand een idee?

ik heb ook buikbanden gevonden waar stretch in zit maar weet ook van die banden niet of het fijne zijn natuurlijk.

weet iemand een goede site waar leuke te koop zijn?
    heb zelf al deze gevonden...
    Buikbanden.com -De Officiƫle Website voor Mamabanden-
    http://www.buikbanden.nl/
    Buikbandana Buikbanden - Trendy comfort ondersteuning
    Buikbanden voor tijdens je zwangerschap! - Buikbandjes.nl

wie nog meeeeer?

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb 2 buikbanden van buikbanden.com. Ik vind ze mooi (simpel), maar niet stevig. De stof is vrij dun, dus ze zijn alleen om te zorgen dat ik iets langers aan heb, maar geven geen steun. Ik heb nog een band van Miss Etam (3jaar oud, van n collega gehad die m nooit heeft gedragen). Die stof is dikker en geeft mij meer steun. Die doe ik aan als ik last van m'n banden heb!
    Dus om te verlengen vind ik ze via een site prima, maar voor steun bij je buik zou ik misschien eerder in n winkel gaan proberen.
    Wat betreft de maat moet je je eigen maat aanhouden. Ik ben iets ronder, maar heb toch n M gekocht. Die zit soms toch wat ruim.
    Ik vind het vaak wel heel leuk staan, zeker als je n contrasterende kleur of bijvoorbeeld gerimpelde naden aan de zijkant van de band hebt!

3. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

Jan 26, 2012
    143
    0
    0
    Ik vind alleen de grijze van buikbanden.com fijn. De andere kleuren zijn van een (vind ik ;)) vervelend materiaal gemaakt. Hoop dat ik ergens anders nog andere leuke kan vinden :)

Share This Page