Hallo, ik heb dit bericht ook ergens anders op het forum geplaatst, maar denk dat dit een betere plek is om hem te plaatsen zat heel erg te twijfelen of ik dit bericht moest plaatsen, want ik moet het aan de ene kant ook gewoon wat op zijn beloop laten. Maar het blijft me bezig houden haha.. Ik ben op 9 april ongesteld geworden. ik had toen een cyclus van 30 dagen. Af en toe temp ik om te kijken of mijn ei is geweest. OP dag 17 vorige week dinsdag was ie nog niet geweest. Ik kreeg vanag dag 20 last van borsten. dat krijg ik altijd na mijn eisprong. We zijn nu een week later ik heb gister een hele kleine bloeding gehad. Ik dacht ooh nee ik wordt ongesteld. Maar eigenlijk is dat nog veel te vroeg. want ik moet het eigenlijk pas over een week worden ongeveer. vanochtend was er helemaal niks meer. en ben toch even gaan tempen. En mijn temp is nog steeds hoog. Maar mijn borsten doen niet meer pijn en heb wel wat last van pijntjes... in me buik en in me rug. Eigenlijk alle tekenen dat ik gewoon vandaag of morgen ongesteld moet worden. Ik wil nog niet een test doen omdat ik waarschijnlijk een week geleden pas mijn ei heb gehad. Ik wil graag even weten wat jullie hiervan denken groetjes linda
ohw net even naar de wc geweest en heb nu weer een beetje bloed.. gister was het echt roze... nu toch al iets donkerder
Hallo, Spannend je moet het maar even afwachten. Kan zijn dat het een voorteken is van ongesteld worden of toch een innesteling . Ik had 3 dagen voor mijn NOD 2 dagen heel iets bruinverlies waarschijnelijk was dat een innesteling geweest. Laat effe weten hoe het afgelopen is?? Groetjes Polo
He dames, Helaas ben ik vorige week zaterdag al ongesteld worden.. 5 dagen eerder dan ik had verwacht. Snap nu helemaal niks meer van mijn cyclus hahaha. Ach nieuwe ronde nieuwe kansen.