15 weken geleden bevallen nu last van litteken?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mbtc, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Hallo allemaal,

ik ben 15 weken terug bevallen van een mooie gezonde dochter.
    ze is met de vacuumpomp geboren daardoor moest ik ingeknipt worden,
    heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad in de dagen/weken na de bevalling.

maar sinds vorige week voel ik hem in ene als ik te lang zit, en ook tijdens het klussen doet het nu pijn:S terwijl na 6 weken hebben we voor t eerst weer geklust toen nergens last van.

herkenbaar? het ziet er overigens wel goed uit...zover je dat kan zien met een spiegeltje

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb er vooral tijdens en na vrijen "last" van.... en onze jongste is nu inmiddels al dik 8 maanden. Dus het kan gevoelig blijven. Alhoewel bij de oudste is het na eenjaar ofzo ook over gegaan die gevoeligheid.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik voel het litteken van de knip ook nog steeds terwijl de kleine man bijna 11 maanden is. Maar dat is voornamelijk tijdens en na de seks, verder valt het wel mee.

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Kan heel goed hoor, je zal niet de eerste zijn die last blijft houden. Helaas maar waar. Hier was het de eerste 6 maanden na de bevalling zelfs onmogelijk om seks te hebben. Maar vaak wordt littekenweefsel daarna soepeler en gaat het beter. Al blijft het wel gevoelig ;)

5. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Dat is het littekenweefsel dat is helaas niet zo soepel. Je kan het zelf masseren met wat vaseline dat helpt wel.

Hier helaas ook nog altijd last er moet zelfs een stukje weg gehaald worden omdat het lelijk gehecht is...

Deel Deze Pagina