ik zou dan me eigen matrasje van zijn ledikant mee nemen heb ik ook gedaan na me moeder haha zie met vliegtuig uhmmz in hotel als je daarin ga matrasje huren? zou der niet op een harde matrasje laten liggen 5 weken lang
Wat ik niet begrijp; Als je naar een hotel ofzo gaat waar wel een bedje is, waarom zou er dan geen gewoon matrasje zijn? Of gaat het erom dat het matrasje vies is? Kun je dan niet gewoon je eigen beddengoed meenemen, desnoods met een extra molton?
We gaan eerst 3 weken naar Egypte, daar hebben we een eigen appartement en we gaan bij familie. Daar heb ik dus wel echt een matrasje nodig. Daarna gaan we 2 weken naar Amerika en daar zullen we wel in hotels verblijven, dus dan kan ik het bedje eventueel hier laten. Ik ga dat matrasje wel halen by de prenatal dan.
Ik zat nog even te denken, maar kan zo'n Deryan tentje niet? Die kan je ook op een bed zetten, zodat ze in ieder geval niet op zo'n harde plank ligt. En bij de duurdere versies zit volgens mij een klein matrasje (opblaasbaar), maar ik weet niet hoe goed die zijn. En het is klein om mee te nemen, kleiner dan zo'n matras van de Prenatal (de babyversie in ieder geval)
bij de babydump hebben ze trouwens ook goedkope matrasjes voor in het campingbedje (19,95). Matras Voor Campingbed | Campingbedjes | Baby-Dump
Hmm hier ben ik niet bekend mee. Zit daar dan ook een matrasje bij? En is het niet te warm? Het is daar sowieso al heet..
je kunt het matrasje ook nog in zo'n zak doen die je vacuum kunt zuigen (met stofzuiger), dan is ie hardstikke plat!
Wij hebben vorig jaar 4 weken rondgetrokken door Canada en Lars heeft toen in het deryan tentje geslapen. Tentke kan gewoon in de koffer en er zit een zelfopblaasbare matras staan. Je kunt het tentje gewoon op de grond zetten, maar wij hadden hem op een bed staan ( wel met spin vast ). Mijn zoontje heeft er heerlijk in geslapen, we gebruiken hem nu nog steeds als we ergens zijn waar hij moet slapen.