Hoi allemaal, Ben zwanger van de 2e en wil alvast inspiratie opdoen voor een geboortekaartje. Bij de 1e hadden we als gedichtje: Uniek Klein Lief Heel bijzonder Ons wonder En als tekstje bij de aankondiging; apetrots zijn we op de geboorte van onze dochter (we hadden een kaartje met een aapje)... Wat hadden / hebben jullie op het kaartje voor teksten? Alvast dankjewel!
Wij hadden: Twee mooie oogjes, ze kijken ons aan. Wij weten het zeker, wonderen bestaan! Maar is misschien niet zo leuk bij een tweede kindje?
Ik lees even mee Wij hebben nog steeds NIKS op papier. Terwijl meiden om me heen de proefdruk van de drukkerij al in huis hebben! Dus hopelijk kan ik hier nog wat inspiratie opdoen
Ik lees ook even mee.. Het is voor mij nog wat ver weg, maar kan er niet vroeg genoeg mee beginnen! Ben nog al wispelturig wat dat betreft haha.. Kan nooit kiezen.. Dus breng inspiratie!
Voor mij is het ook nog wat vroeg, maar vindt het leuk om alvast wat ideeën op te doen. Dus lees lekker mee. Heb ooit een keer een kaartje gezien met op de voorkant een hartje en de tekst "Lovely made from Love". Erg mooi en schattig!
Wij hebben voor ons eerste kindje: Er werd gehutseld en gefrutseld, Zo ben ik in elkaar geknutseld. Eerst konden zij het niet geloven, Maar waren de schrik zo te boven. Ze vinden mij mooi, lief en klein, En kunnen niet omschrijven, hoe blij ze met me zijn. Voor de rust tijden: Vanaf 10 uur zijn we wakker! Maar wil je vingertjes en teentjes komen tellen, wil je dan even bellen. Tussen.... en .... niet storen, Want dan zijn we in onze dromen verloren. Ook niet meer na .... bellen, Dan leer ik van papa schaapjes tellen. Ik ben er trots en blij mee... beetje gestolen maar groots gedeelte wel verzonnen Liefs Masa0903
Hadden als afspraak maken rijmpje: Wil je mij met papa en mama vergelijken? Bel dan even voor je komt kijken!
Bij lemmy hadden wij links; Je hebt 2 kleine handjes Geef ons er allebei 1 Dan leiden wij jou rond Totdat jij zegt, en nu kan ik het alleen. Rechts; Weet je wat het zo bijzonder maakt? Papa heeft mama haar hart geraakt. Nu zwanger van de 2e en komt er hoogst waarschijnlijk links; Als je straks verdriet hebt, dan zal ik jou troosten. Als ze je pesten, dan zal ik voor jou vechten. Maar voor nu ben ik zo blij, met jou als broertje/zusje erbij. Rechts; hebben we nog niets voor een jongetje Voor een meisje wordt het (naam staat al vast) Enjoy life.. Liv
Ik heb hier aardig wat ideetjes op gedaan. Misschien heb je er wat aan: Voorbeeld teksten voor bij de geboorte
er zullen handen zijn die je dragen en armen waar je veilig bent en mensen die je zonder vragen zeggen dat je welkom bent en dan rechtsboven, boven de namen zeg maar: Niets in het leven is kostbaarder dan het gevoel gewenst te zijn. Voor de rest heel simpel; Wij rusten tussen 13.00 en 15.00 uur en na 21.00 uur. Voor bezoek graag even bellen.
Bij de eerste hadden we: Leven uit ons leven, door God aan ons gegeven. Klein en heel bijzonder, wij gaven je een naam maar eigenlijk heet je wonder. Een beetje gejat en verder zelf veranderd.
Isn't she lovely Made from love Man houdt erg van deze muziek, en van de tekst moest ik meteen huilen. Verder: Bel, kom en bewonder! Voor deze baby hebben we nog niets bedacht, nog tijd zat!!
denk dat ik erop wil: zo lief.. zo klein.. zo van ons.. en voor bezoek: wil je beschuit met muisjes komen eten? laat het papa en mama dan even weten!
Hier alleen een soort aankondiging. Trost, blij en dolgelukkig En verder geen zoetsappige gedichtjes en wondertjes. Past totaal niet bij ons. Vonden het beide vreselijk Ook geen teksten over bezoek en rusten. Vonden we ook vrij overbodig.
Bij onze eerste dochter (na 2 miskramen en een ziekenhuis opname met weeenremmers en longrijping met 26 weken): "Vaak hebben we aan je gedacht, vol spanning jou verwacht. Ons verwonderd, maar ook stilgestaan, bij de gedachte of alles goed zou gaan. Nu ben je er, een wonder uniek en voor ons zo bijzonder!" "Vingertjes en teentjes komen tellen? Graag na 18.00 even papa bellen" Bij onze 2e dochter komt er: "1 kindje is al een wonder 2 zusjes wel heel bijzonder Dubbele vreugde en dubbel zo druk Dubbel genieten wat een geluk!" "Een klein verzoekje, bel even voor een bezoekje" en op de achterkant van de grote zus: "De oogjes van ... stralen als zij jou een kusje geeft en aan iedereen verteld dat ze nu een zusje heeft"
Vertelt moet met een 't' Sorry voor de taalnazi actie- maar ik gok dat je 'm spelfoutvrij wil hebben op je kaartje!!