Ik vraag me af of er dames zijn die de placenta voor hebben en een mooie 3d echo hebben gehad.. Ik heb gelezen dat dit vaak zonde is van het geld?
Ohh echt waar is dat zo? Nog nooit gehoord eigenlijk. Bij me dochter zat de placenta aan de voorkant en heb van haar hele mooie 3d foto's! dus als je het wilt zou ik het gewoon doen
Ik heb hem aan de voorzijde en met 26 en 27 weken een prachtige 3D en 4D echo gehad! Dus zou zeggen doen! Hoeft echt niks uit te maken..
Hier was hij idd minder mooi. Dochter lag met haar neus in de placenta met 27 weken dus zonde van het geld . Met 30 weken bij de gynaecoloog een uitgebreide echo gehad( ivm mogelijke hartafwijking ) en toen ze dat hoorde heeft ze de 3D aan gezet en toen een hele mooie foto gekregen.
Bij me oudste placenta voor en 3D echo was niet mooi mocht terug komen en ook gewoon niet de beelden die ik wou was best zonde al was dat wat ik kreeg natuurlijk super mooi want me prinses stond er op en bij de 2e weer placenta voor dus niet gedaan
Ik heb heel veel geluk gehad dat er nog een paar mooie 3D fotos zijn gemaakt omdat ze net even niet met d'r neus in de placenta lag (ook aan de voorzijde) er is me ook geadviseerd om uiterlijk met 26 weken te gaan, daarna zou het sowieso niet meer lukken. Dus als je ergens heen kan waar ze garantie geven dat je of mag terugkomen als het niet lukt, of ze gewoon voor een 2D factureren als het niet lukt kun je het natuurlijk gewoon proberen!
Met zoontje gewoon een mooie echo gehad, beter als bij dochter... Maar hij was net ervoor in stuit gaan liggen terwijl dochter al vast in bekken lag, dus dat scheelt ook. Placenta had ze geen last van verder, was iets moeilijker geweest als hij idd met zijn gezicht erin had gelegen......wat veel voorkomt. Maar deed dochter ook en die had placenta achterkant!
Hihi heel wisselend dus.. De tip van voor 26 wkn is idd wel handig! We doen het gewoon en hopelijk laat ze zichzelf mooi Zien
bij mij zeiden ze ook van het echo buro voor de 26 weken. ik heb uiteindelijk toch gekozen om het niet te doen. Ik heb het geld besteed aan een zwangerschapsshoot. Dat zijn tenslotte foto's die ik nog best zou willen ophangen, 3d foto's niet.
Ik heb het gedaan en het is prachtig geworden... je weet van tevoren niet hoe je kindje erbij ligt dat ik altijd een risico... maar ik zou het zeker weer doen...
Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook, placenta voor. Heb het toen laten doen en heb gelukkig mooie plaatjes gehad toen! Het kan dus wel, maar is niet zeker.
Hier ook placenta voor. Ik moest even staan en schudden om mn kleine ventje ertoe te motiveren zn gezichtje uit de placenta te halen, maar dat was goed gelukt en mooie 3D echo gehad met 20w.