pijn in beenspier na trombosespuiten?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Maartje78, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Ik heb 2 weken geleden een keizersnee gehad, en daarna 4 dagen een trombosespuit gehad.
    Bij 2 ervan voelde ik niets en bij 2 deed het inspuiten pijn. Bij 1 best wel veel pijn. Nu heb ik op die plek heel veel last van die spier, als ik mijn knie buig doet het echt heel veel pijn, lijkt wel of het nu steeds meer wordt ipv minder, gister alleen bij echt doorbuigen (hak tegen bil) nu al stuk eerder.
    Wie herkent dit, is er wat tegen te doen, en hoelang kan dit duren?

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik heb geen trombose spuiten gehad, maar tijdens een vaginale ingeleide bevalling een spuit morfine ivm weeenstorm.
    Verbleef nog een paar dagen in het ziekenhuis en de zusters vroegen geregeld waar ik last van had...
    Vooral van een zeer plek in mijn been, werd op een geven moment ook wat blauw. Waarschijnlijk is er bij mij bij het spuiten een bloedvaatje geraakt en is er een kleine bloeding in mijn spier ontstaan.
    De bloeding kan nergens heen en zorgt dus voor een pijnlijk gevoel in de spier. Het lichaam neemt zelf uiteindelijk dat bloed weer op, dat kan even duren. Geloof dat ik het meer als drie weken heb gevoeld.....

3. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vertelde het aan mijn moeder (heb t zelfde nl) en zij herkende het direct. Zij kan het nog voelen als ze er aan denkt zegt ze. Zij zegt dat t komt van de spuit om de baarmoeder goed te laten samentrekken na de bevalling. Trombose spuitjes kun je niet voelen in de spier omdat dat slechts onderhuids gaat, mocht je een vaatje raken dan doet dat geen pijn slechts mogelijk een blauwe plek.

Ik heb het nog steeds (ook na keizersnede) maar t komt en gaat.. Las op internet dat meer mensen daar last van hebben..

Deel Deze Pagina