Hoi meiden, Helaas heb ik op 14 dec. een miskraam gehad (eerste zwangerschap). Ik was toen bijna 6 weken zwanger. Afgelopen weekend, 11 jan. was ik nog niet ongesteld geworden, maar uiteraard weet ik dat het na een miskraam soms wat langer kan duren. En omdat het bij mij helemaal nogal onregelmatig is, besloot ik toch maar even te testen. (al was het om uit te sluiten dat er nog hcg in mijn lichaam zit) Deze test was inderdaad negatief. Nu heb ik gisteravond weer getest en tot mijn grote verbazing was deze positief! Uiteraard ook direct de test van 11 jan. uit de prullenbak gevist en hier blijkt nou ook een heeeeeel vaag, echt nauwelijks zichtbaar tweede lijntje op de staan. Tien minutern nadat ik op 11 jan. deze test deed was er echt niks te zien, dus misschien is dit een indrooglijntje? (hoop dat jullie het nog begrijpen, hihi) Maar nu dus twijfels,... is dit nog oud HCG (ondanks de negatieve/hele lichte test) of zou ik opnieuw zwanger kunnen zijn? De streep op de test van 15 jan. is toch echt wel een duidelijke streep. Ik ga straks de verloskundige maar even bellen om alles voor te leggen maar ik ben erg benieuwd of hier meiden zijn, die hier ervaring mee hebben? Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes, een onzekere eefkoekie!
Zou wel heel erg leuk zijn; mag je alvast voorzichtig feliciteren? Ik heb hier geen ervaring mee, wat het dus zou kunnen zijn. Het lijkt mij, dat als je een heeeeele lichte eerste test had en daarna een veel duidelijkere dat het dan nieuw HCG is. Maja, ik weet het ook allemaal niet zo goed; ik weet alleen dat je lichaam je ook heel erg voor de gek kan houden. Laat je nog even weten hoe het verder loopt; ben wel benieuwd....
een streep is een streep zeggen ze en het zou uiteraard zeker kunnne dat je opnieuw zwanger ben maar ik durf ook weer niet te zeggen hoelang oud hcg in je urine blijft wacht ff de vk af,wat die zegt hou je ons op de hoogte,spannend
Hey meiden! Bedankt voor jullie reactie! Net de verloskundige gebeld,.. Ik ben zeer waarschijnlijk weer zwanger! De negatieve/hele vage test duidde op geen tot heel weinig hcg (dus geen of een hele prille zwangerschap) en de streep van gisteren gaf al aan dat er al meer hcg in mijn urine zou moeten zitten. (dus zwanger!) Vanwege de miskraam van de vorige keer mag k 4 febr. al voor een echo heen, en 10 febr. intake bij de verloskundige! Kan het nog niet geloven! Hoop dat alles goed is en goed mag blijven gaan! Liefs eefkoekie
Dank je wel inieminie! Ben nu ook nog heel bang en onzeker, en erg bang dat het misschien toch niet goed is of weer mis kan gaan,... helaas zijn dat onzekerheden die altijd wel blijven denk ik,... Probeer voorzichtig blij te zien, verloskundige was er zo goed als van overtuigd dat dit een nieuwe zwangerschap is! Dringt nog niet echt door, geloof k,.. liefs eefkoekie
Van ons in elk geval een felicitatie! Ben het helemaal met je vk eens hoor Probeer te genieten meid! Liefs van nr. 38 :-D
Hey meiden, Heel erg bedankt voor al jullie lieve reactie! Probeer er voorzichtig van te genieten! Kijk erg uit naar 4 februari! Hoop dan toch iets meer bevestiging te krijgen, hoewel het dan nog heel pril is natuurlijk! Veel liefs eefkoekie