Gisteren was mijn derde mk een feit. het gekke is dat ik alleen gistermiddag en gisteravond bloed en bloedstolsels ben verloren en ik vandaag helemaal niet gebloed heb. Gisteren een paar keer dikke bloedstolsels verloren. en 1x ook een heftige bloeding (dikke bloedvlek in mijn spijkerbroek) Snap er niks van. Afgelopen augustus heb ik ook een miskraam gehad met 5,5 week. Toen heb ik wel 4 dagen gebloed. (te vergelijken met een heftige menstruatie) Voordat ik mijn dochter kreeg heb ik ook een mk gehad (met 6 weken). Mijn dochter is nu 2 jaar. Zij is trouwens geboren via de keizersnede. Ik ben benieuwd hoe het bloeden bij anderen verliep.
ik heb gister ook een miskraam gehad en bloedde hevig, had echt weeen en ben gister ook naar het ziekenhuis geweest, ik ging kapot...had jij dat ook? ik was 5wk en 2 dagen...
ik had niet echt heftige krampen. Alleen wat buikpijn. Maar wel dus heftige bloeding in 1x maar de bloeding is nu in een keer weg. Raar he?
hoi hoi, ik heb op 30 dec te horen gekregen dat ons kindje niet meer leefde met 9 weken. heb op 8 jan zoveel bloed verloren thuis 1500 ml dat ik met spoed gecureteerd ben heb tot aan de ok 2 liter bloed verloren. heel veel sterkte met dit grote verlies.
Ik heb 6 januari een vroege miskraam (5 weken) gehad. Ik bloedde 3 dagen heel hevig... daarna was het over. Vroeg me ook al af of dit normaal was, maar wacht de komende (hopelijk normale) menstruatie af. Sterkte allemaal...
Hoi meid! Allereerst veel sterkte,.. Wat ontzettend vervelend voor je,... Hier ook vooral de eerste dagen veel bloedverlies. Heeft ong. een week geduurd. Hoop dat het gauw minder wordt en dat je het verlies een plekje kan geven! Liefs eefkoekie