Ik ben 7 weken zwanger van de tweede en sinds afgelopen donderdag had ik met afvegen wat helder rood bloed. Gisteren werd dat wat meer en moest ik nog naar het tankstation om maandverband te gaan kopen. M´n darmen rommelen ontzettend en ik heb wat kramp in m´n buik, maar dat voelt meer als bandenpijn. Als ik naar de wc ga, loopt er wel wat slijmerig bloed uit, maar het is niet zo dat m´n maandverband na een uur vol is. Ik heb al contact gehad met de verloskundige, maar zij zegt dat ik niks anders kan doen dan afwachten. Ik moet haar woensdag weer bellen over hoe of wat. Als dit een mk is (wat ik zelf wel denk), hoe lang duurt het dan voordat het echt doorzet? En hebben anderen dit ook gehad en ging het wel goed?
Hoi Appeltje. Helaas loopt het bij iedereen anders maar wat ik kan opmaken uit je verhaal is inderdaad wel dat er een mk aan zit te komen. Wat verschrikkelijk. De ene persoon vloeit heel veel, de andere amper. Slijmerig bloed herken ik wel, kramp ook. Je kan idd alleen maar afwachten. Heel erg veel sterkte.
Bij mij ging het gelijk door, de eerste dag begon net als bij jou, de 2e dag volgens mij vruchtzakje verloren, na een week was het over. Maar het kan ook goed gaan bij je, duimen.
hier maar een drup verloren en geen hartactie meer te zien... wordt wel nog gecurrateerd want de grote hoop moest nog komen. hij gokte rond de 10 weken