DEN HAAG - Illegale mbo-scholieren kunnen zonder problemen stage gaan lopen. Illegale mbo-scholier mag stage gaan lopen | nu.nl/politiek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wat geweldig voor deze jongeren! Zo'n onzeker leven, en dan in principe ook geen volwaardige opleiding kunnen doen, nu dus wel! Geweldig, ben helemaal blij aan het wezen door dit nieuws.
Vind het ook top! Mijn schoonbroertje deed enige jaren terug ook een opleiding en kon deze ook niet afmaken, omdat hij toendertijd illegaal was en dus geen stage mocht lopen. Ik weet nog heel goed hoe depresief hij hierom was. De opleiding was toendertijd zijn enige zekerheid!
Aah dat is erg triest Lovely! Dit hadden ze idd veel eerder moeten doen, en dan reacties als dat het hetzelfde als werken zou zijn blabla, hoop bs. Gun die mensen hun zekerheden, kleine beetjes die ze kunnen krijgen en vasthouden houdt hun op de been. Zoals jij zegt lovely. Zoveel die illegaal zijn maar graag aan de bak willen, en elke manier hiervoor pakken, dus dit is een top begin! Ik ben er echt heel blij van geworden..