goedemorgen allemaal ik heb een vraagje, ik word er zelf namelijk erg onzeker van. ik ben nu 5 weken overtijd en dus al 2 menstruaties overgeslagen wij willen erg graag een kindje proberen te krijgen, dus dit is heel frustrerend. ik moet van de ha afwachten tot ik 3 maanden niet heb gemenstrueert. grrrrrr:x we hebben al verschillende testen gedaan alleen deze zijn negatief nu wil het zo dat mijn moeder bij haar zwangerschappen ook negatieve testen had maar wel degelijk zwanger was. omdat ik hier erg onzeker door ging voelen en me gewoon echt niet lekker voel. (moe af en toe beetje misselijk en sloom) kan zijn dat ik gewoon griepje krijg misschien maar toch ben ik toch zelf actie gaan ondernemen. bij mijn werk in het gebouw zit een verloskundige praktijk aangezien ik het afwachten 2 weken geleden al zat was ben ik daar met me stoute schoenen aan heen gelopen en gevraagt of zei even wilde kijken met een echo. dit heeft ze gedaan alleen kon ze toen nog niets zien.... ja een grote soort van slijm achtige gloed. dit kon er volgens haar op wijzen dat ik of net 2 weken in verwachting was of dat me menstruatie elk moment kon doorbreken. maar nu 2 weken later is dat nog niet gebeurd de huisarts wil dat ik afwacht maar ik voel me hier niet lekker bij. ik ben afgelopen zaterdag met een paard in het bos wezen rijden, dit doe ik vaker en nog nooit ergens last van gehad. zaterdag stapte ik eraf en ik dacht dat ik door de grond ging zo veel pijn onder in me buik. ik denk eindelijk menstruatie maar nee hoor s avonds trok de pijn weg na een warme douche. help wat moet ik nu? iemand tips? thnx groetjes nanda
heb je al een zw.test gedaan?? als je zwanger bent zou je nu vast wel positief kunnen testen..succes!!!
he Nanda, Ik krijg ook nog steeds te horen dat ik maar moet wachten. Ben volgens mijn cyclus nu 35 dagen overtijd en blijf negatief testen. Ook ik kreeg te horen dat ik binnen toen en 2 dagen ongi zou worden... Maar nog geen ongi te bekennen geweest. Ik ga mijn HA om een hormoon waarde test vragen.
Hey meiden, Er is hier in het zwanger worden gedeelte ook een topic over lange cycli, misschien daar even lezen? Op basis van een cyclus van 28 dagen, ben ik inmiddels 40 dagen overtijd. Mijn langste cyclus toen we voor de eerste aan het proberen waren was 85 dagen, nu op dag 77. Tja, het kan gebeuren dat je een keer een cyclus overslaat, maar er kan ook iets anders hormonaals aan de hand zijn. Vaak is het gewoon een kwestie van geduld hebben, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Hier volgende week een afspraak bij de huisarts, kijken of ze me een kuur provera wil geven om m'n ongi op te wekken, en dan hopelijk volgende ronde een normale cyclus.
Waar staat dat topic? of hoe heet t? En Nanda miss toch nog een.x langs die verlos of by ha bloedtest vragen. Beetje aandikken. Want zo lang in onzekerheid zitten is ook niks. Bah
hoi allemaal bedankt voor jullie reactie en ja ik zal morgen nog eens testen de laatste die ik deed is vorige week als deze ook neg. is dan vraag ik een afspraak aan bij de ha en laat me nu niet meer aan de kant schruiven het geen wat mij namelijk zo onzeker maakt is ook dat ik zaterdag na het paardrijden zon hevige pijn had dit heb ik nooit gehad en vind dat toch raar dan zou er toch of iets moeten zijn of een menstruatie moeten komen pfffff en anders geven ze me maar zon kuurtje ja want dit is niets bah weet nu hoe iedereen in deze situatie zich voelt
Hier volgende week een afspraak bij de huisarts, kijken of ze me een kuur provera wil geven om m'n ongi op te wekken, en dan hopelijk volgende ronde een normale cyclus. heey spannend laat even weten hoe of wat hoop voor je dat ze het doen
Zal dan maar even wat positiefs plaatsen Met mijn dochter werd ik dus ook niet meer ongesteld maar ALLE testen blefen negatief De huisarts zei dat ik een maagzweer had dus heb daar ook pillen voor gekregen en telkens maar buikpijn hebben en nog steeds niet ongesteld en ook negatieve testen Uiteindelijk testte ik bij de ha positief en 2 weken later mocht ik langs komen bij de vk en toen bleek ik al 10 weken zwanger te zijn!!! Dus ik testte pas met 8 weken positief Dus meis het kan allemaal nog
Weg vervelend hoor... Mijn laatste cyclus (waarin ik dus zwanger ben geworden) was 75 dagen. Ik kon er ook steeds geen touw aan vastknopen, maar 1 geluk, je bent dan dus wel gewoon vruchtbaar, je cyclus duurt dan dus gewoon langer! Wellicht was die dag met paardrijden wel je ei? Klus je wel gewoon door? En doe je ovu testen? Succes!!
Je zou nu een zwangerschapstest kunnen doen. Mocht de test dan nog negatief zijn. Kun je een paar dagen later nog een keer testen. Of je kunt met de verloskundige bellen om te vragen of je een bloedtest mag. Daar kunnen ze nu zeker wel HCG uithalen. Dan ben je ook van de onzekerheid af. Heb ik ook gedaan ik had allerlei zwangerschapssymptomen, was ook 2 weken overtijd. Maar 2 negatieve testen. Ik heb maandag de verloskundige gebeld. Ik kon gelijk komen voor een verwijsbrief voor het bloedprikken. S'avonds kon ik bellen voor de uitslag. Ik had wel hcg in mijn bloed maar heel weinig.
hoi hoi nee gebruik geen ovulatie testen daar snap ik niets van haha en ja misschien was het me eisprong ik weet hte niet alleen weet ik dat het goed zeer deed (heb eigenlijk nog nooit me eisprong gevoeld daar voelde ik nooit wat van ) ik zal als ik straks de boodschappen ga doen toch nog eens wat testen meenemen i hope so
ok dus je was wel zwanger wat leuk nou ik ga straks wat testen meenemen en als deze neg zijn en ik na het weekend nog steeds geen menstruatie heb gehad bel ik de ha ik zou namelijk 4 dgn geleden evt als ik er 1 oversloeg weer moeten menstrueren
Ik heb echt het gevoel gehad dat ik zwanger was. Had alle zwangerschapssymptomen die je maar op kunt noemen. En ineens waren ze verdwenen, en kreeg ik raar helderroodbloedverlies en normaal als ik ongesteld word is het gelijk donkerroodbloed. Dus het was anders dan anders. Dus ik denk dat ik een vroegtijdige miskraam heb gehad. Vreselijk, maar we moeten verder.
nanda iets wat ik hier nog niet ben tegengekomen (maar misschien heb ik eroverheen gelezen ) was je voorheen aan de pil en zo ja hoe lang geleden? Mocht je namelijk net gestopt zijn met de pil dan kan het zijn dat je cyclus nog niet helemaal op orde is. Meestal is het zo dat de dokter je dan pas na 1 of 1,5 jaar doorverwijst naar de gyn. Mocht je inderdaad al een lange tijd bezig zijn zonder resultaat dan kan het zijn dat je misschien wel hormonen moet spuiten voor PCOS(als ik het goed heb). In ieder geval veel succes, enne ik hoop natuurlijk dat je net als die andere dame hier er ineens achterkomt dat je al 10 weken zwanger bent Dat zou natuurlijk prachtig zijn!