5 weken overtijd en testen negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nanda1987, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb al dubbel gelegen van de pijn van m'n eisprong. Zo erg dat ik amper kon lopen... Dus kan je ei wel geweest zijn.

Dat het langer duurt voor je ongesteld wordt, kan idd met ontpillen te maken hebben. Mits je hiervoor aan de pil was natuurlijk ;)

2. NW83

NW83 Actief lid

19 sep 2011
    148
    0
    0
    Groningen
    En.. heb je al opnieuw getest?

3. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

hoi hoi daar ben ik weer
    sorry router moest worden geinstaleerd dus kon er de hele avond niet op grrr

ik ben nu 4 maanden geleden gestopt en dat ontpillen snap ik maar ben daarna wel 1 keer ongesteld geweest dus dat vin ik dan een beetje vaag

maar zou idd zo kunnen zijn

vanmorgen idd nog eens getest alleen weer neg. dus dan ga ik daar maar ff van uit.
    kan het altijd mee vallen

ik baal alleen als een stekker zo kunnen we namelijk ook niet verder hoop echt dat het dan snel doorzet.

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik hoop met je mee meid. Dat je snel duidelijkgeid hebt want dit is ook niks.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ontpillen kan eventjes duren hoor. Jammer dat je weer een negatieve test hebt...

Ik zou als ik jou was, vanaf die dag dat je zo'n buikpijn hebt gehad 2 weken verder tellen. Stel dat het je eisprong was, dan zou je na een week of 2 ongesteld gaan worden. Word je het niet, zou ik dan een afspraak bij de ha maken. Eens bloed laten prikken

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ontpillen kan inderdaad lang duren dat klopt. Bij mij kwam het ook niet weer goed op gang zie onderschrift de eerste keer kwam pas na 105 dgn.
    Bij mij lag jet uitendelijk niet aan de hormonen gewoon aan mijn eierstokken. ben na 10 mnd naar de huisarts gestapt en de m.m.m. in gestapt. Na 2 rondes clomid was ik zwanger. Het kan heeeeeeeeeel lang duren de meeste artsen sturen je pas na 1 jaar door. Vaak komt het met de cyclussen wel eerder goed en soms ook niet.

7. nanda1987

nanda1987 Niet meer actief

hoi hoi
    ja idd erg balen en hoop echt dat het snel doorzet
    ik heb namelijk echt al dagen een zeurende hoofdpijn en lamlendig gevoel

en dan maar hopen dat het snel raak mag zijn

Deel Deze Pagina