Deze voelde ik pas na de 16 weken. Maar mijn jongste 2 meiden al voor de 12 weken. Ergens dus lang gevoel van ongerustheid gehad, dat wel werd weggenomen door de doppler. Zonder die doppler had ik weekelijks bij de vk langs mogen komen om het hartje te horen.
Dat had dan ook wel fijn geweest ja! Maar een doppler ook! Net bij de vk geweest en t hartje een stuk duidelijker gehoord, zeer fijn! Maar toch.. Jouw nickname zegt mijn gevoel voor donderdag
Lieve meiden! Hij/zij doet het goed!!! groeit perfect volgens plan!! beentjes, armpjes, vingertjes teentjes! en stuiteren als een dolle! Ik ben zo dolgelukkig!!!! .. Hier een zwaai-groet van onze kleine wurm!
Hoi hoi.. Ik wil me zo graag bij dit topic aanmelden.. Ik zit zelf in het werk met zwangeren en baby's en stel die mensen altijd gerust en ben vrij nuchter altijd.. Maar ben nu zelf 5weken zwanger en ben nog nooit zo bang en onzeker geweest dat het mis gaat.. Ik voel letterlijk van alles in mijn buik.. En ben steeds bang dat ik toch ongi word ofzo.. Pfff.. Deze weken duren idd TE lang..
Hey lieverd! Ja ik ga niet liegen, ik vond dat wachten ook slopend.. En heb nu toch een afspraak met 16 weken, voor de 20 weken, want vond het toch een te groot gat! Moet wel zeggen dat ik de zorgen na de tweede echo wat los kan laten en genieten want Pfffff.. Meid, knuffel! Hopelijk heb je straks een mooi beebje bij de echo! Wanneer mag je?
Ja ik wil heel graag genieten.. Maar vind het te eng gewoon hahaha.. Ja ik zou ook een echo er tussen willen hebben.. Ik krijg 9nov een inwendige echo.. Ik ben dan 7weken.. Maar pas 27nov mijn eerste afspraak bij de vk.. Duurt zoooooo lang.. Pff.. K wil kunnen genieten dat de kleine blijft zitten haha